تحولات لبنان و فلسطین

استاندار خراسان رضوی گفت: حادثه منا به دلیل بی کفایتی و مشکلات اساسی در عملکرد و مدیریت دولت سعودی رخ داد که بزرگترین عید مسلمانان را به عزا تبدیل کرد.

استاندار خراسان رضوی: بی کفایتی , عید مسلمانان را به عزا تبدیل کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا علیرضا رشیدیان روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شکست حصر آبادان در قرارگاه لشگر 77 پیروز ثامن الائمه(ع) خراسان افزود: خداوند حج را وسیله ای برای توسعه و تعالی ارتباط مسلمانان و اصلاح امور آنها قرار داده لذا مسلمانان باید با اصلاح ساختار مدیریت در مکه و مدینه حج را به صورت کامل و جامع برگزار نمایند.

وی در ادامه پیرامون شکست حصر آبادان در سال 1360 نیز گفت: این عملیات را باید در موقعیت زمانی و مکانی خویش سنجید تا عظمت و افتخار آن نمایان شود.
استاندار خراسان رضوی گفت: این عملیات در شرایطی انجام شد که ارتش مجهز عراق از طرف ابرقدرتها حمایت می شد اما ایران به اتکا مردم و ارتش خود ضربه ای به دشمن زد که باعث پیروزیهای بعدی شد.
وی افزود: البته بازخوانی دفاع مقدس به معنای ماندن در گذشته نیست بلکه به معنای بازگشتن به سرچشمه های ملی، دینی و انقلابی است برای آنکه راه آینده بر اساس آن انتخاب شود.
رشیدیان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ظرفیتی حاصل از دفاع مقدس است که باید در جامعه گسترش یافته و با شرایط امروز وفق داده شود.
وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب افزود: فرهنگ ایثار باید در راه مدیریت جهادی نهادینه شود تا به پشتوانه آن مشکلات امروز را پشت سر بگذاریم.
استاندار خراسان رضوی همچنین ضمن پاسداشت نامگذاری اماکن شهر به نام شهیدان از شهرداری خواست لوحهایی از زندگی و عملکرد این شهیدان نیز تهیه و در خیابانهایی که به نام آنها است قرار داده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.