وی افزود: ماشین سازی تبریز یک شرکت موفق و با قابلیت است که در این سالها به علت محدود شدن دچار مشکلاتی شده است ولی به رغم این مشکلات صادرات قابل توجهی به کشورهای مختلف از جمله اروپا داشته است. این نشان از ظرفیت موجود در این شرکت میباشد.
وی ادامه داد: کارکنان این شرکت با تعصب خاص و تجربه منحصربفردی که دارند میتوانند این شرکت را احیا کنند به شرطی که مقدمات کار فراهم شده و سایه سنگین خصوصی سازی از سر این شرکت مادر برداشته شود.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو عنوان کرد: تجربه نشان داده است که خصوصی سازی در کشور موفقیت چندانی نداشته، ما هم اگر نمیتوانیم گذشته را جبران کنیم حداقل از بروز مشکلات مشابه قبلی جلوگیری کنیم. به همین علت نیز درصدد اصلاح قانون خصوصی سازی هستیم تا پول داشتن تنها شرط خرید شرکتهای دولتی نباشد بلکه اهلیت و چندین فاکتور دیگر نیز در واگذاریها سنجیده شود.
رحمانی با بیان اینکه پشت ماشین سازی را خالی نخواهیم کرد، اضافه کرد: معتقدیم که ماشین سازی باید بروزرسانی و احیا شود در این زمینه جلسات متعددی با کارشناسان امر و وزرای صنعت و اقتصاد داشتهایم.
وی ابراز کرد: با پیگیریهایی از وزرای صنعتی و اقتصاد داشتم هر دو موافقت کردند تا ماشین سازی در این مرحله احیا شود نه واگذار.
نظر شما