تحولات لبنان و فلسطین

دانشگاه علوم اسلامی رضوی در هفتمین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی موسسات، مراکز و مدارس حوزوی وابسته به حوزه علمیه خراسان حضور خواهد یافت.

حضور دانشگاه علوم اسلامی رضوی در نمایشگاه پژوهش های حوزوی خراسان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، غرفه دانشگاه علوم اسلامی رضوی با ارائه 90 عنوان از جدیدترین مجلات و کتب نشر شده توسط انتشارات دانشگاه، در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی موسسات، مراکز و مدارس حوزوی وابسته به حوزه علمیه خراسان، پنج شنبه 26 آذرماه در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی آغاز به کار خواهد کرد که در آن، تعدادی از مدارس علمیه و موسسه ها و مراکز حوزوی استان های خراسان در قالب بیش از 40 غرفه حضور دارند.

بر اساس این گزارش «منشورات حوزه پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی» و مجله های علمی دانشگاه شامل (مجله علمی- پژوهشی آموزه های حقوق کیفری، قرآنی، فلسفی و فقه مدنی) و (مجله اندیشه حوزه) از نمونه عملکرد‌های علمی-فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی است که در این نمایشگاه‌ به نمایش گذاشته می شود.

شایان ذکر است؛ دانشگاه علوم اسلامی رضوی تا کنون در بیش از 10 دوره در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور داشته است و با حضور در نمایشگاه های علمی- فرهنگی گوناگون، سعی در نشر و بازتاب آخرین پژوهش‌های به دست آمده در این مرکز علمی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.