تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با خاتمه مرحله مقدماتی مسابقات رشته قرائت خواهران سه قاری نخبه بانو خراسان رضوی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

راهیابی سه قاری نخبه بانو به مرحله نیمه نهایی رشته قرائت مسابقات سراسری قرآن

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه و بزرگداشت قاریان مهاجر الی الله با معرفی و تجلیل از نفرات برتر رشته های حفظ 20 جزء ،حفظ 10جزء و ترتیل ،اذان و معارف به کار خود پایان داد.

وی افزود: در مسابقات قرائت بخش خواهران که با حضور 38 قاری نخبه بانو از سراسر کشور برگزار شد 17 قاری به  مرحله نیمه نهایی راه یافتند که زینب ضیاء دوست، مرضیه میرازیی پور و راحله اسکندری سه قاری برتر اعزامی خراسان رضوی جزو راهیافتگان به این مرحله از مسابقات بودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نمایندگان خراسان رضوی فردا در این مرحله با رقبای خود از استان های تهران، کرمانشاه، البرز، گیلان، کرمان، همدان، قم، آذربایجان شرقی، مازندران، فارس و مرکزی به رقابت می پزدازند.

گنابادی نژاد گفت: مراسم اختتامیه این رقابت‌ها با برگزاری فینال حفظ کل و قرائت در روز شنبه پنجم دی‌ماه برگزار و از برگزیدگان این دوره با حضور مسئولان کشوری و لشگری تجلیل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.