تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین- لرستان: نقش رسانه ملی در ترویج فرهنگ استاندارد و اطلاع رسانی به مردم بسیار موثر است و در واقع رسانه ها بازوان قدرتمند خدمات رسانی هستند، که با وجود پرمخاطب بودن رسانه ملی انتظار می رود در حوزه صدا و سیما فعالیت های این اداره کل به نحو مقتضی اطلاع رسانی شود.

آگاهی بخشی به مردم در خصوص استاندارد، یک ضرورت است

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان در دیدار با مدیرکل استاندارد استان گفت: متولی اصلی استانداردسازی در کشور سازمان ملی استاندارد ایران و در استان ها ادارات کل استانی می باشد و این آمادگی در صدا و سیما وجود دارد به عنوان وظیفه در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم، معرفی کالاهای ایرانی با کیفیت انجام شود.
محمد بازوند افزود: در حوزه فرهنگ سازی باید روی کالاهای تولید داخل و مصرف داخلی تمرکز شود و در این زمینه وجدان و انضباط کاری برای تولید کالا و محصول یک ضرورت است که در این صورت استاندارد به عنوان مطالبه مردم از طرف خود مصرف کنندگان باید پیگیری شود.

وی اظهار داشت:اگر کالاها و محصولات تولیدی از استاندارد و کیفیت لازم برخوردار باشند، تبلیغات و اطلاع رسانی رسانه ها پاسخ می دهد و در اذهان عمومی نقش می بندد.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.