تحولات لبنان و فلسطین

قاریان ،حافظان و مرتلان قرآنی خراسان رضوی توانستند ۳ عنوان ممتاز ،۲ عنوان عالی ،۲ عنوان شایسته تقدیر و یک مقام چهارمی حاصل در سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کرمانشاه کسب کنند.

کسب ۸ عنوان برتر توسط نخبگان قرآنی خراسان رضوی در مسابقات قرآن کریم اوقاف

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف خراسان رضوی ،مراسم اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و بزرگداشت قاریان مهاجر الی الله عصر دیروز با معرفی نفرات برتر در کرمانشاه برگزار شد.

بر اساس این گزارش کاروان اعزامی قاریان ،حافظان و مرتلان قرآن کریم خراسان رضوی در این مسابقات 3 عنوان ممتاز ،2 عنوان عالی و دو نفر شایسته تقدیر شدند.

همچنین این کاروان در این مسابقات یک مقام چهارمی کسب کرد و 4 قاری و 4 حافظ برتر استان به ترتیب به فینال رشته های قرائت و حفظ کل راه یافتند.

این گزارش می افزاید در رشته حفظ 20 جزء جلال رضایی موفق به کسب عنوان ممتاز و علی شیخ جامی در بخش آقایان و فاطمه خالقی در بخش بانوان عنوان عالی این مسابقات را کسب کردند.

همچنین در رشته حفظ کل برادران رضا گلشاهی و مجتبی فردفانی توانستند عنوان ممتاز این رشته را به خود اختصاص دهند.

در رشته حفظ 10 جزء منیره حسین زاده و در رشته ترتیل جواد رشید تولایی شایسته تقدیر در این مسابقات شدند و سید مجتبی جلیلی نژاد مقام چهارم رشته معارف را توانست از آن خود کند.

همچنین مختار دهقان ،حمید حق طلب در بخش آقایان ،راحله اسکندری و مرضیه میرزایی پور در بخش بانوان در رشته قرائت و در رشته حفظ کل نیز علاوه بر دو نفر برتر این مسابقات محمد رضا جاهدی نیا در بخش آقایان و سمانه محروقی در بخش بانوان این رشته به مرحله فینال راه یافته بودند.

یاد آور می شود مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم از 28 آذر تا 5 دی ماه در کرمانشاه برگزار شد و خراسان رضوی با حضور  38 نماینده شرکت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.