تحولات لبنان و فلسطین

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۱۳۰ میلیارد تومانی توسط کارآگاهان خبر داد.

کلاهبردار ۱۳۰ میلیارد تومانی در مازندران دستگیر شد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان،سرهنگ احمدرضا رستمی،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۱۳۰ میلیارد تومانی توسط کارآگاهان خبر داد.
 وی افزود: در پی ارجاع پرونده قضائی در خصوص شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۱۳۰ میلیارد تومانی به نام «الف –ر» از دادستانی شهرستان نوشهر، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات فنی و پلیسی دریافتند، متهم با تاسیس شرکت‌های جعلی تحت عنوان شرکت‌های سهامی خاص و همچنین تصرف اراضی ملی، زمین خواری و دریا خواری بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده و در حال حاضر متواری است.
سرهنگ رستمی ادامه داد: ماموران پلیس با اقدامات فنی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، سرانجام موفق شدند، مخفیگاه متهم را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی کنند.
وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را حین تردد در یکی از محورهای مواصلاتی استان تهران به همراه همدستش دستگیر کردند.
رستمی افزود: در بازرسی از داخل خودروی متهم ۲۴ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۳۰ عدد سیم کارت ایرانسل، پنج عدد سیم کارت همراه اول و یک فقره چک ۸۰ میلیارد ریالی کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در خاتمه گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.