تحولات لبنان و فلسطین

معاون وزیر راه و شهرسازی از دستیابی به نیمی از برنامه هدفگذاری شده ساخت بیمارستان ها تاکنون و تحقق بقیه آن تا پایان سال خبر داد.

معاون وزیر راه: نیمی از برنامه های سالیانه ساخت بیمارستان محقق شد

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، «محمدجعفر علیزاده» شنبه در حاشیه بازدید از چند طرح عمرانی در کاشان در گفت وگو با خبرنگاران گفت: امسال هدفگذاری کرده بودیم 21 بیمارستان با 2160 تخت افتتاح کنیم که نیمی از آنها محقق شده است و بقیه نیز تا پایان سال مالی امسال بهره داری می شود.
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی اعلام کرد در حال حاضر مجموع هزینه های صرف شده برای این طرح ها را در اختیار ندارد؛ با این همه، تاکید کرد: سال آینده هدفگذاری گسترده تری خواهیم داشت و تابع بودجه پیشنهادی و منابعی خواهیم بود که به مقوله سلامت اختصاص داده خواهد شد.
به گفته او، کار آماده سازی و تجهیز 11 بیمارستان و مرکز بهداشتی- درمانی پایان یافت و بهره برداری از آنها از هفته های آینده آغاز می شود.
وی اعلام کرد بیمارستان 130 تختخوابی فلاورجان اکنون به صورت آزمایشی به بهره برداری رسیده است و بیمارستان 35 تختخوابی شهر چادگان نیز در مرحله تجهیز قرار دارد.
برای بیمارستان 200 تختخوابی کاشان که در مرحله انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی قرار دارد، افزون بر بودجه 40 میلیارد ریالی امسال، اعتبار قابل توجهی نیز در لایحه بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره طرح ندامتگاه کاشان نیز گفت: این ندامتگاه با ظرفیت 750 نفر، 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر اعتبار انشعاب آب، برق و گاز این زندان تامین شود، تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
به گفته سرپرست کارگاه پیمانکار ساخت زندان کاشان، برای این طرح با زیربنای 12 هزار مترمربع در زمینی به مساحت هفت هکتار، تاکنون نزدیک به 120 میلیارد ریال هزینه شده است.
ساخت این طرح از سال 1388 کلید خورد اما به علت کمبود یا نبود اعتبار مدتی متوقف شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.