تحولات لبنان و فلسطین

فرمانده سابق انتظامی مشهد حمایت و تعامل خوب مردم را عامل ایجاد کارنامه درخشان پلیس مشهد عنوان کرد.

حمایت و تعامل خوب مردم باعث ایجاد کارنامه درخشان پلیس مشهد شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، حجت نیک‌مرام صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی مشهد مقدس، اظهار کرد: واژگان امنیت، دفاع از حق و عدالت، مرزداری، امربه‌معروف و نهی از منکر و مقابله با ستمگر در مکتب اسلام همواره مورد توجه قرار دارد.
فرمانده سابق انتظامی مشهد افزود: با قطب‌نمای بصیرت باید مسیر درست را تشخیص داده و در آن مسیر گام برداریم.
وی بیان کرد: من و همکارانم مسیر خوبی را آگاهانه انتخاب کردیم چراکه مقام معظم رهبری این نیروی مقدس را به‌عنوان مجاهدان فی سبیل الله معرفی و کار ما را عبادت عنوان کردند.
نیک‌مرام عنوان کرد: از مردم شریف مشهدالرضا تشکر می‌کنیم چراکه همیشه فرزندان خود را در پلیس حمایت کردند و با تعامل شرایطی را به وجود آوردند تا باعث رخ دادن کارنامه درخشان همکاران بنده در فرماندهی انتظامی مشهد شود.
وی تصریح کرد: همه مأموریت‌های ما با حمایت‌های دستگاه قضایی و اجرای قوانین رخ داد، ضمن اینکه در مقاطع مختلف برای مقابله با برهم زنندگان نظم عمومی همه بخش‌های قضایی به‌صورت خاص از نیروی انتظامی در تأمین امنیت مردم حمایت کردند.
فرمانده سابق انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: قبول مسئولیت در شهرستان مشهد برای وجهه اجتماعی و جایگاه نیست بلکه برای عشق به زائرین امام رضا (ع) است و خوشحالم که توفیق این مسئولیت ارزشمند را بر عهده داشتم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.