تحولات لبنان و فلسطین

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت: تا جایی که می دانیم هیچ جایگاه داری در زندان نیست و اظهارات اخیر وزیر نفت درباره زندانی بودن جایگاه داران واقعیت ندارد.

به زنگنه اطلاعات غلط می دهند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، بیژن حاج محمدرضا  افزود: اخیرا وزیر نفت در جلسه ای با حضور استانداران اظهارات خلافی را بیان کرده و از جمله گفته است 300 تا 400 جایگاه دار به دلایل مختلف در زندان هستند که ما از وی  می خواهیم اسم این افراد را منتشر کند.

وی افزود: این اظهارات ناشی از اطلاعات غلطی است که به وزیر نفت داده می شود و ما از آقای زنگنه می خواهیم بیانات خود را اصلاح کند چراکه در غیر این صورت ادامه همکاری مجموعه 10 هزار نفر از عوامل توزیع سوخت با وی غیر ممکن است.
حاج محمدرضا افزود: وزیر نفت همچنین گفته است که در مراجعه به پمپ بنزین و بعد از سوخت گیری متوجه شده است که خودروی وی سوخت کمتری از آنچه سامانه نشان داده دریافت کرده است که باید گفت: من بعد از 40 سال کار در جایگاه متوجه نشدم چگونه می توان بجای بنزین هوا فروخت و وی  بگوید که در کدام جایگاه سوخت گیری کرده که هرچه ما از همکاران پرسیدیم چنین موضوعی را تکذیب می کنند.
وی تصریح کرد: سامانه سوخت زیر نظر مستقیم وزارت نفت و شرکت ملی پخش فراورده هاست و امکان هیچ گونه دخل و تصرفی در آن از طرف جایگاه داران وجود ندارد.
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور همچنین گفت: البته امکان تخلف به کلی منتفی نیست اما در شرایطی که وزیر نفت چندی قبل در برنامه تلویزیونی از همکاران ما تشکر کردند و همچنین بعد از تعطیلاتی که رکورد تحویل سوخت به مردم ایران از متوسط 70 میلیون به بیش از 100 میلیون لیتر در روز در ایام نوروز امسال شکسته شد، چنین صحبتهایی درست و منطقی نبود.
حاج محمدرضا همچنین درخصوص سامانه سوخت خودرو و امکان حذف کارت سوخت گفت: ما از ابتدا مخالف کارت سوخت بودیم و در شرایطی که بنزین به نرخ آزاد فروخته می شود و همه جایگاهها چندین کارت مختلف را خریداری و در اختیار شهروندان قرار داده اند و با وجود مخالفت وزارت نفت با ادامه کار این کارتها در عرضه بنزین ، معلوم نیست کدام دستگاه در این امر نقش دارد که فقط باعث ازدحام بی مورد در جایگاهها و تحمیل هزینه خرید و شارژ کارت سوخت به جایگاه داران می شود؟
وی همچنین گفت: یکی دیگر از برنامه های وزارت نفت در سال جاری که قرار بود با مشارکت این اتحادیه جلو برود طرح برند سازی جایگاهها بود که به دلیل نبود استقبال جدی، قرار شد در بخشی از استان اصفهان به صورت آزمایشی انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.