تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین- تبریز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در نشست بصیرت افزایی سیاسی سپاه آذرشهر با اشاره به نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی برای براندازی انقلاب، گفت: دشمن در صدد استحاله و تغییر ماهیت انقلاب اسلامی است.

دشمن درصدد استحاله انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر با بیان اینکه در دیگر انقلاب های مهم جهان، تنها نام و عکسی از رهبران انقلاب مانده و هویت آن ها عوض شده است، افزود: در انقلاب اسلامی ایران، پس از گذشت نزدیک به چهار دهه هنوز آرمانهای اصلی و متعالی مورد توجه است.

وی یکی از فتنه های جدید دشمنان را تغییر روحیه انقلابی مردم و مسئولان دانست و اظهار کرد: دشمن می خواهد روحیه انقلابی و استکبار ستیزی مردم را کمرنگ کند.

حجت الاسلام کاملی فر با یادآوری اینکه در دوران پیش از انقلاب از هر جهت وابسته بودیم، خاطرنشان کرد: امروز در سایه همدلی و هم زبانی و خودباوری هیچ وابستگی به بیگانگان نداریم.

وی ترویج ذهنیت سازش با غرب را زمینه ساز فروپاشی انقلاب عنوان و بیان کرد: همانگونه که ذهنیت سازش با غرب موجب فروپاشی شوروی شد در مورد انقلاب اسلامی ایران نیز درصدد ترویج روحیه منفعلانه و سازش کارانه با غرب برای فروپاشی انقلاب هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.