خبر فوری

قدس آنلاین - یزد : مدیرعامل آبفار یزد گفت : کاهش هدررفت و مدیریت مصرف از مهمترین اولویت های شرکت آبفار یزد در سال جاری می باشد

کاهش هدررفت ومدیریت مصرف آب مهم ترین اولویت های شرکت آبفار یزد می باشد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمدرضا حاتمی گفت : شبکه های فرسوده، انشعابات غیر مجاز، کنتور های معیوب و دیگر پارامترها ، از جمله مشکلات این بخش محسوب    می شوند .

حاتمی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد در جهت تحقق اهداف خود مبنی بر تامین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی مورد نیاز روستاییان استان ، تلاش دارد با مهندسی فرآیندهای مرتبط، راهبرد های مناسبی را تدوین و اقدامات موثری را اجرا کند که از جمله این اقدامات  برنامه ریزی در خصوص جلوگیری از کاهش هدررفت  آب  وتعیین میزان دقیق آب بدون درآمد در این مناطق می باشد .

وی در ادامه به ضروریات مسئله آب بدون درآمد در شرکت های آبفا روستایی اشاره کرد و افزود  :امروزه با توجه به میزان بالای هدررفت آب در شبکه های آبرسانی ، این موضوع با همه ی بخش های شرکت درارتباط است و بحث آموزش واستفاده از تجارب موفق در خصوص اهداف این بخش بسیار مهم وموثر می باشد.

مدیرعامل آبفار یزد تصریح کرد : در این راستا اجرای طرح پایلوت روستاها از سال گذشته شروع شده و امیدواریم پس از تحقق اهداف این طرح ونیز نصب دستگاه های جدید واستفاده از تجهیزات نو بتوانیم به نتایج رضایت بخشی برسیم و نتایج این طرح را به سایر شهرستان های  استان نیز تعمیم دهیم .

 این مقام مسئول همچنین اذعان داشت : وضعیت آب بدون درآمد از اولویت های مهم شرکت های آب و فاضلاب در کل کشور است . بنابراین نیازمند توجه ویژه، خصوصا اعتبارات لازم و ویژه در این بخش می باشیم .

وی در پایان مصرف بالای آب، پایین بودن بهای آب تولید و توزیع شده، وجود انشعابهای غیرمجاز و چگونگی مصرف آب را، از مهم ترین  مشکلات آبفار عنوان نمود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.