خبر فوری

قدس آنلاین- يزد: فرمانده انتظامي استان یزد گفت: با تحقيق و کنکاش در آموزه هاي ديني مي بينيم آنچه که امروز به عنوان پيشگيري از جرم از آن ياد مي شود در تار و پود پيام هاي آسماني و رهنمودهاي اولياي الهي بوده است.

پيشگيري از جرم در رهنمودهاي اولياي الهي است

 به گزارش قدس آنلاین از يزد ، سردار "ايرج کاکاوند" در جلسه قرارگاه جهادي صيانت پليس اين استان، نيروي انساني را سرمايه عظيم ناجا برشمرد و خاطرنشان کرد: صيانت از کارکنان بايد در اولويت باشد؛ چرا که لازمه به دست آمدن موفقيت در ماموريت ها، وجود کارکنان سالم و باانگيزه است.

وي، ضمن اشاره به تنوع و حساسيت ماموريت هاي پليس در جامعه افزود: تنوع و حساسيت ماموريت هاي مختلف که پليس درگير آن است، اهميت صيانت از کارکنان را بيش از پيش نمايان مي سازد.

سردار کاکاوند با تاکيد بر تقويت باورهاي ديني ادامه داد: همه ما به نوعي در معرض آسيب هستيم و بايد از خود مراقبت کنيم و از کيد و مکر شيطان غافل نشويم.

کاکاوند ضمن اشاره به ماه مبارک رمضان و فرصت هاي پيش آمده در اين ماه براي تزکيه نفس گفت: ماه رمضان، ماه خودسازي و تمرين تقوي است که بايد از فرصت هاي اين ماه نهايت استفاده را کرد.

وي، عامل بروز بسياري از جرايم و آسيب هاي اجتماعي را بي ديني برشمرد و خاطرنشان کرد: اکثريت ناهنجاري هايي که در جامعه رخ مي­دهد و به جرم و جنايت تبديل مي­شود توسط افرادي صورت گرفته که داراي اعتقادات ضعيف مذهبي هستند.

رئيس پليس استان تصريح کرد: با تحقيق و کنکاش در آموزه هاي ديني مي بينيم آنچه که امروز به عنوان پيشگيري از جرم از آن ياد مي شود در تار و پود پيام هاي آسماني و رهنمودهاي اولياي الهي بوده است.

وي، افزود: آموزش، تقويت انگيزه هاي معنوي، تامين نيازهاي طبيعي انسان و مراقبت همگاني که با امر به معروف و نهي از منکر به دست مي آيد و همگي در  پيشگيري از جرم تاثيرگذار مي باشد در دين مبين اسلام مورد تاکيد بوده است.

سردار کاکاوند فضاي سالم ماه رمضان را در پيشگيري از بروز جرم و ناهنجاري هاي اجتماعي بسيار مهم برشمرد و ادامه داد: ماه رمضان نقش مهمي در کاهش تمايل انسان ها به جرم دارد؛ چرا که انسان با فطرت الهي متولد مي شود و زمان و مکان و ديگر عوامل ممکن است مسير زندگي او را تغيير دهد و منحرف کند.

فرمانده انتظامي استان در پايان تاکيد کرد: فعاليت هاي قرارگاه جهادي صيانت بايد با سرعت و هدف گذاري بهتر و مدون ادامه داشته باشد و فرماندهان هم نيز با نگاه صيانتي به اين مهم توجه داشته باشند.

 

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.