خبر فوری

قدس آنلاین - یزد : مدیر کل ثبت احوال استان یزد از واگذاری خدمات هویتی به بخش خصوصی و دفتر پیشخوان دولت در سطح استان خبر داد.

خدمات هويتي يزدي‌ها به بخش‌ غير دولتي واگذارمي شود

به گرارش قدس آنلاین از یزد ، سید محمد طباطبائی" با بیان این خبر اظهارداشت : علاوه بر ارائه خدمات ثبت‌احوال در شهر يزد به 12 دفتر پیشخوان دولت، در سال گذشته خدمات اين ارگان در شهرستان‌های اردکان، تفت، میبد، ابرکوه و مهریز به بخش غیر دولتی واگذار شد .

وي كه به شهرستان بهاباد سفر كرده بود، همچنین از واگذاری خدمات هویتی به بخش خصوصی و دفتر پیشخوان دولت در بهاباد در سال جاری خبر داد .

طباطبائي در دیدار با فرماندار این شهرستان نيز با اشاره به عدم تامین امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری لازم در سال گذشته برای ارائه خدمات هویتی به مردم، ابراز امیدواری کرد كه در سال جاری با توجه به نیازهای سخت‌افزاری و مالی ثبت احوال، زمینه ارائه بهتر خدمات به شهروندان و اتمام زودتر از موعد طرح‌های صدور کارت هوشمند ملی و شناسنامه بزرگسال فراهم شود.

"عباس اقبال بهابادی" فرماندار بهاباد هم در این دیدار بر لزوم توجه به تامین نیازهای دستگاه‌های حاکمیتی، تاکید كرد و گفت: تخصیص اعتبار لازم به ثبت احوال و توجه به نیازهای سخت افزاری این دستگاه در واقع توجه به زیر ساخت دولت الکترونیک است.

اين مسئول اظهار داشت : از آنجا که فرمانداری‌ها در تخصیص اعتبار و منابع لازم به ادارات محدودیت دارند، در صورتی که امسال آزادی عمل بیشتری برای فرمانداران در نظر گرفته شود، تامین تجهیزات ثبت احوال از جمله چاپگر شناسنامه بزرگسال و اسکنر اثر انگشت، در اولویت خواهد بود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.