قدس آنلاین – يزد: ماموران کلانتري ۱۱ "احمدآباد" شهرستان اردکان با انجام يک کار اطلاعاتي و عملياتي يک باند سه نفره سرقت موتورسيکلت را با ۱۰ فقره سرقت شناسايي و منهدم کردند.

انهدام باند سرقت موتورسيکلت در عمليات ماموران کلانتري ۱۱ احمدآباد

به گزارش قدس آنلاین از يزد ، سرهنگ "سيدرضاصادقيان" درباره جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي سرقت هاي متعدد موتورسيکلت در شهرستان اردکان و همچنين شهرستان هاي همجوار بررسي موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس تحقيقات گسترده اي را در اين خصوص آغاز کرده و در اين تحقيقات بود که اهالي منطقه به تردد يکي از همسايگان با موتورسيکلت هاي مختلف اشاره کردند.

صادقيان گفت: ماموران کلانتري 11 احمدآباد، تردد و رفت و آمدهاي متهم را مدنظر قرار دادند و پس از کسب اطمينان از موضوع، وي را در مخفيگاهش دستگير کردند.

سرهنگ صادقيان ضمن اشاره به کشف تعداد بسيار زيادي از اموال و وسايل مسروقه موتورسيکلت هاي مسروقه از مخفيگاه اين متهم خاطرنشان کرد: متهم در بازجويي انجام شده به سرقت موتورسيکلت در اين شهرستان و چند شهرستان ديگر با همدستي دو تن ديگر اعتراف کرد.

وي افزود: ماموران پليس دو همدست ديگر اين متهم را نيز شناسايي، دستگير و اعضاي اين باند سه نفره به 10 فقره سرقت موتورسيکلت و سپس اوراق موتورسيکلت هاي سرقتي و فروش اموال مسروقه به يک مالخر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان اردکان با بيان اينکه متهمان، بيشتر دست به سرقت هاي موتورسيکلت هاي فاقد قفل و تجهيزات ايمني ضدسرقت زده بودند يادآور شد: شهروندان ضمن جدي گرفتن هشدارهاي پليس وسايل نقليه خود را به تجهيزات و وسايل ايمني ضدسرقت مجهز کنند.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.