انتخابات

مدیر موسسه نورالهادی با اشاره به اینکه بخش برادران طرح تربیت حافظ در این مؤسسه در سال جاری اجرایی نمی‌شود، گفت: یکی از دلایلی که امسال این طرح صرفاً برای خواهران برگزار می‌شود، کمبود بوجه است که در هر برنامه‌ای به حداقلی از آن نیاز است.

 مؤسسات برای تربیت حافظ قرآن با مشکلات مالی مواجهند

به گزارش قدس آنلاین رضا علیپور، مدیر مؤسسه نورالهادی خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره برگزاری طرح تخصصی حفظ قرآن کریم گفت: امسال این طرح به صورت شبانه‌روزی و ویژه خواهران برگزار خواهد شد.

وی درباره سابقه مؤسسه نورالهادی خرمشهر در اجرای چنین طرحهایی در سالهای گذشته خاطرنشان کرد: موسسه نورالهادی خرمشهر چند سالی است که به طور کاملاً مستقل در این حوزه وارد شده و الحمدلله شاهد استقبال بسیار خوبی از علاقه‌مندان به حفظ قرآن کریم بودیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات مادی که امروزه تقریباً در برخی از نهادهای فرهنگی وجود دارد، گفت: یکی از دلایلی که امسال این طرح صرفاً برای خواهران برگزار می‌شود، کمبود بوجه است که در هر برنامه‌ای به حداقلی از آن نیاز است، اما مؤسسه نورالهادی خرمشهر با تمام داشته‌های خود و با توکل بر خدا، اقدام به برگزاری طرح تخصصی حفظ قرآن کریم با حضور اساتید مجرب در این حوزه کرده است.

مدیر مؤسسه نورالهادی خرمشهر درباره مهلت ثبت‌نام در این طرح گفت: مهلت ثبت‌نام در این طرح تا هفته اول مردادماه خواهد بود.

علیپور درباره شرایط ثبت‌نام در این طرح نیز گفت: از جمله شرایط شرکت در این طرح، شرایط سنی 14 تا 28 سال، عدم اشتغال به تحصیل در طول فرایند دوره، آشنایی با روخوانی و روان‌خوانی و سلامت کامل جسمی و روحی است.

وی با اشاره به شبانه‌روزی بودن این طرح و برنامه‌های مؤسسه نورالهادی در این زمینه تصریح کرد: برای شرکت‌کنندگان در کنار بحث حفظ قرآن، برنامه‌های معرفتی و فرهنگی از جمله پرداختن به تفاسیر و معارف قرآن هم مدنظرمان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.