تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین- بیرجند: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: امسال برای پرداخت حقوق بازنشستگان استان ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

پرداخت حقوق بازنشستگان خراسان جنوبی۱۵ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، محمدهادی آرین شامگاه شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان جنوبی اظهار داشت: امسال برای پرداخت حقوق بازنشستگان سال 95 استان بیش از 15 میلیارد تومان نیاز است.

وی افزود: علاوه بر این بابت مطالبات بازنشستگان قبل از سال 95 اقداماتی انجام شد که در این زمینه تاکنون آخرین مطالبات دستگاه‌ها در این بخش احصا و به سازمان برنامه‌ریزی ارجاع شده است.

آرین با اشاره به اینکه سعی کرده‌ایم بارمالی بازنشستگان سال 95 استان را از این محل سبک کنیم گفت: حداکثر اعتباری که بابت بازنشستگان امسال در استان پیش‌بینی شده 4 میلیارد و 800 میلیون تومان است.

وی با توجه به کمبودها و اعتباری که برای بودجه امسال تعیین شده است بیان کرد: با وجود تلاش‌های زیاد حداقل نیازهای برای پرداخت حقوق پرسنل دستگاه‌ها تامین نشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هزینه‌های بازنشستگان سال 95 بارمالی مضاعفی بر استان تحمیل کرد گفت: تامین اعتبار بابت اضافه‌کار، حقوق و حق‌ماموریت نیروهای قردادی، شرکتی و سایر نیروهای دستگاه‌های اجرایی در اعتبارات هزینه‌ای دیده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.