قدس آنلاین-شهرکرد- علیرضا ترکی:  تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و منابع تجدید ناپذیر جوابگوی تأمین انرژی این حجم از تکنولوژی نیست و باید از منابع تجدید پذیر مانند آب، باد و خورشید و نیز هوش و خلاقیت نیروی انسانی استفاده کرد.

اولین دوره مسابقات ملی سرعت پهبادها

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، در اولین دوره مسابقات ملی سرعت پهبادها که در دانشگاه شهرکرد برگزار شد تیم های شرکت کننده از سراسر ایران گردهم آمدند تا دانش و مهارت های خود را به نمایش گذارند.

در این دوره از مسابقات معاونت سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز حضور داشت و در مورد خصوصیات جغرافیایی غرب ایران نکاتی را خاطر نشان کرد و همچنین در خصوص کاربرد پهبادها مطالبی را عنوان کرد.

خدابخش مرادی نافچی گفت: رشته های کوه های زاگرس با دره های عمیق و کوه های بلند با شیب زیاد و غیر قابل دسترس در غرب ایران واقع شده است که با کمک پهبادها می توان از پوشش گیاهی این منطقه اطلاع پیدا کرد.

در ادامه این برنامه رئیس دانشگاه شهرکرد عنوان کرد: تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و منابع تجدید ناپذیر جوابگوی تأمین انرژی این حجم از تکنولوژی نیست و باید از منابع تجدید پذیر مانند آب، باد و خورشید و نیز هوش و خلاقیت نیروی انسانی استفاده کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.