وزارت دفاع روسیه اعلام کرده که جنگنده‌هایی که از پایگاه همدان ایران پرواز و مواضع تروریست‌ها در سوریه را هدف قرار دادند، با موفقیت به همه اهداف خود رسیدند.

جنگنده‌هایی که از ایران به پرواز درآمدند، با موفقیت به همه اهدافشان در سوریه رسیدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، وزارت دفاع روسیه درباره انجام ماموریت جنگنده‌های این کشور در سوریه که اخیرا از حریم هوایی ایران به پرواز درآمده بودند، بیانیه صادر کردند.

سخنگوی وزارت خارجه ایران امروز در کنفرانس خبری درباره حضور جنگنده‌های روسیی در همدان اعلام کرد که حضور روسیه در ایران موقت بود.

بهرام قاسمی افزود روسیه نه در ایران پایگاه دارد نه مستقر شده است، یک کار مقطعی با تفاهم دو طرف و با مجوز ایران و درخواست روسیه بود که صورت گرفته و عجالتا پایان پذیرفت

حالا وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است که «جنگنده‌هایی که از پایگاه همدان ایران پرواز و مواضع تروریست‌ها در سوریه را هدف قرار دادند، با موفقیت به همه اهداف خود رسیدند.

به گزارش اینترفکس، این وزارتخانه همچنین تاکید کرده که نیروهای هوایی روسیه، بر اساس توافقات دوجانبه با تهران و بسته به وضعیت و شرایط در سوریه، از پایگاه هوایی همدان ایران استفاده می‌کنند.

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرده جنگنده‌هایی که برای ماموریت در سوریه از پایگاه هوایی ایران به پرواز درآمده بودند، به روسیه برگشته‌ و در این کشور هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.