قدس آنلاین- بیرجند: نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: مسئولیت‌ها در سپاه بر اساس شایستگی تعیین می‌شود و هیچ گاه سیاست در تعیین مسئولیت‌ها جایگاهی ندارد بلکه بر اساس ویژگی‌های از قبیل روحیه انقلابی، شجاعت، احساس تکلیف و مطالبه‌گری است که شخصی برای مسئولیتی خاص در سپاه انتخاب می‌شود.

هیچ گاه سیاست در تعیین مسئولیت‌ها جایگاهی ندارد بلکه بر اساس روحیه انقلابی و مطالبه‌گری است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از بیرجند، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: فرماندهان سه استان خراسان رضوی، قم و فارس صلاحیت خود را در استان خراسان جنوبی کسب کردند.

وی با اشاره به شایستگی‌های سردار سیدهاشم غیاثی افزود: سردار غیاثی ظرف مدت 8 ماه در استان خراسان جنوبی توانست استعدادهای خود را نشان دهد و این در حالی بود که توانست این موفقیتها را در مقام جانشینی در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی کسب کند و این نشان دهنده شایستگی و توانایی وی در این مقام و مسئولیت است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: مسئولیت‌ها در سپاه بر اساس شایستگی تعیین می‌شود و هیچ گاه سیاست در تعیین مسئولیت‌ها جایگاهی ندارد بلکه بر اساس ویژگی‌های از قبیل روحیه انقلابی، شجاعت، احساس تکلیف و مطالبه‌گری است که شخصی برای مسئولیتی خاص در سپاه انتخاب می‌شود.

وی عنوان کرد: بعد از شهادت سردار شهید همدانی فرمانده سپاه شیراز باید کسی برای این جایگاه تعیین می‌شد که این ظرفیت بسیار بزرگ برای سردار غیاثی در نظر گرفته شد.

نوفرستی با تبریک به سرهنگ علی قاسمی در سمت فرمانده جدید سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: جای شکر دارد که نیروی بومی استان با کوله‌باری از تجربه که هم در تیپ و سپاه استان مسئولیت داشتند برای مسئولیت حساس فرماندهی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی منصوب شدند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوب اظهار داشت: در رابطه با برخی از تحلیل‌های غلط در جابه‌جایی‌های اخیر سپاه استان برخود لازم دانستم که همین جا این مضوع را تکذیب کنم.

وی تأکید کرد: شجاعت، تعهد و روحیه انقلابی در تعیین مسئولیت‌های سپاه نقش دارد و من این شائبه‌های مطرح شده در برخی از رسانه‌ها را برای جابه‌جایی‌های اخیر سپاه استان تکذیب می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.