قدس آنلاین- تبریز: فرماندار شهرستان هشترود گفت: معتادانی که بتوانند در مدت یکسال ترک کنند با تایید مرکز ترک اعتیاد وام خوداشتغالی دریافت خواهند کرد.

معتادان با تایید مرکز ترک اعتیاد وام خوداشتغالی دریافت می‌کنند/ ایجاد مرکز درمانی سرپایی در هشترود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حسن مستفید ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر شهرستان هشترود اظهار داشت: معتادانی که بتوانند در مدت یکسال ترک کنند با تایید مرکز ترک اعتیاد وام خوداشتغالی دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه 33 معتاد شناسنامه‌دار در مرکز ترک اعتیاد هشترود نگهداری می‌شوند، افزود: در مرکز ترک اعتیاد از طریق فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد و بهزیستی برای معتادان آموزش‌های خوداشتغالی داده می‌شود.

کشف 20 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 3 قاچاقچی

محمدتقی سلطانی فرمانده انتظامی هشترود نیز در این جلسه از کشف 20 کیلوگرم تریاک و دستگیری سه قاچاقچی در شب گذشته از یک تریلی حامل گچ در محور هشترود خبر داد و گفت: در پنج ماه ابتدای امسال نسبت به مشابه سال گذشته کشفیات 12 درصد، پاک‌سازی 40 درصد، دستگیری قاچاقچیان حرفه‌ای 100 درصد، دستگیری توزیع‌کنندگان موادمخدر 40 درصد و دستگیری معتادان 300 درصد افزایش یافته است.

ایجاد کمپ مرکز درمانی سرپایی در هشترود

حمیدرضا معصومی مدیر بهزیستی هشترود نیز در این جلسه گفت: در سال گذشته بیش از 14 میلیارد و 599 میلیون ریال اعتبار برای تسهیلات خوداشتغالی از سوی این اداره اعطا شد که 5 میلیارد و 500 میلیون ریال آن به معتادان پاک شده اختصاص یافت.

وی گفت: به‌زودی کمپ مرکز درمانی سرپایی در هشترود نیز ایجاد خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.