​قدس آنلاین/ ایلام: مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: تعلیم به دانش آموزان کلاس اول دبستان بسیار حائز اهمیت است و از بهترین کادر آموزشی خود برای کلاس اولی ها استفاده خواهیم کرد.

 انتخاب بهترین معلمان ایلام برای کلاس اولی ها

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علی بیرانوند با بیان اینکه امروز  چهارشنبه 31 شهریورماه جشن ورود 9 هزار کلاس اولی در استان برگزار می شود، اظهارداشت: با تلاش تمام همکاران خود در سطح استان تمام امکانات و مقدمات برای شروع سال تحصیلی جدید را فراهم کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی خوبی برای شروع سال تحصیلی جدید انجام شده است، افزود: امسال در بحث کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزش و پرورش ساماندهی نیروهای انسانی، توسعه مشارکت‌های همگانی، مشارکت‌های مردمی و توجه جدی به فعالیت‌هایی که در کنار مدرسه و فعالیت‌های مختلفی که در حوزه‌های مختلفی آموزشی، پرورشی، ورزشی و بهداشتی خاص دانش آموزان و همین طور رسیدگی به مدارس خاص و استعدادهای درخشانی که در استان وجود دارد، برنامه‌ریزی‌های متنوعی صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام به پوشش 100 درصدی مقاطع ابتدایی در دورترین نقاط استان و مناطق عشایر نشین اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در این مناطق برای مقاطع دیگر تحصیلی نیز به همین ترتیب برنامه‌ریزی شده است و علاوه بر این توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش یکی از برنامه‌های بسیار مهمی است که روی آن تمرکز بسیار زیادی داریم.

علی بیرانوند به ورود حدود 9 هزار دانش آموز کلاس اولی به مدرسه همزمان با سراسر کشور اشاره کرد و بیان داشت: از همه اولیاء گرامی دانش آموزان کلاس اولی‌ها درخواست داریم که ما را مدد کنند و دانش آموزان را در بدو ورود به مدارسه همراهی کرده و به خصوص هفته‌های اول شروع کلاس‌ها دانش آموزان کلاس اول خود را یاری و همراهی کنند.

وی با تأکید بر ایجاد رغبت و انگیزه به دانش آموزان کلاس اول و توسعه مدارس پیش دبستانی، ادامه داد: در حال حاضر بیش از 10 هزار دانش آموز پیش دبستانی داریم که به نوعی آمادگی را برای کلاس اول شدن در آنان ایجاد می کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام به ایجاد محیطی با نشاط و شاد برای دانش آموزان در مدارس تأکید کرد و یادآور شد: در همین راستا از بهترین کادر خود برای کلاس اولی‌ها استفاده خواهیم کرد و تمام امکانات را به کار خواهیم گرفت که به امید خدا بتوانیم یک محیط با نشاط را برای دانش آموزان مهیا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دره شهر ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    متاسفانه درشهرستان دره شهر مدیران مدارس ازقیافه هرمعلم که خوششان بیایدیاجزجناح یاباندخودشان باشددرکلاس اول استفاده میگردد درست همانند رانندگان غیرقانونی کنار ترمینال که مسافردزدی می کنندواین جای تاسف عمیق دارد وقتی ابلاغ یک معلم نوشته شده برای یک کلاس اول در یک مدرسه ای .یک مدیر دیگر اجازه سرپیچی از تصمیم اداره راندارد.