قدس آنلاین -خوزستان -زهره کریمی :  متاسفانه لحظاتی قبل یک نفر از طایفه … درگیری مسلحانه در کوه های اطراف پتک مورد هدف گلوله قرار گرفت و به قتل رسید. شب گذشته تعدادی از زنان و […]

آخرین رخدادها از وضعیت درگیری در روستای پتک باغملک/حوادث مرگبار/دعوت مسئولین به آرامش

قدس آنلاین به نقل از  پایگاه خبری اوربه نیوز : متاسفانه لحظاتی قبل یک نفر از طایفه … درگیری مسلحانه در کوه های اطراف پتک مورد هدف گلوله قرار گرفت و به قتل رسید.

شب گذشته تعدادی از زنان و کودکان طایفه محمدی وارد خانه های خود در روستای پتک شده اند که متاسفانه حضور آنها موجب شد تا بین دو طایفه تنش ایجاد شود ، و امنیت منطقه را به خطر اندازد.

ظهر امروز نیز دادستان شهرستان باغملک با حضور خود در جمع افرادی که به خانه های خود در روستا بازگشته اند قرار گرفت و از آنها خواست تا اتخاذ تصمیمات شورای امنیت استان و شهرستان در مکانی که برای آنها تدارک دیده شد تحت نظر باشند و در ادامه بیان داشت : همه نیروهای نظامی و انتظامی بطور شبانه روز جهت صلح و آرامش بین دو طایفه وارد منطقه شده اند و نیاز است بدون آگاهی و از روی تعصب  و احساسات قومی و  قبیله ای تحریک نشوید و اجازه دهید قانون برای شما تصمیم بگیرد.

در ادامه فرماندار شهرستان باغملک نیز در جمع عده ای افراد طایفه محمدی قرار گرفت و ضمن دعوت به آرامش و اشتباهات جبران ناپذیر برای برگزاری جلسه شورای تامین استان و تصمیم گیری نهایی راهی اهواز شذ ولی متاسفانه طولی نگذشت که در تیر اندازی بین افرادی که در کوه اتفاق افتاده بود ، یک نفر با اصایت گلوله جان خود را از دست داد.

امیدواریم هر دو طایفه احساسات قومی و قبیله ای را کنار گذاشته و اجازه دهند تا مسئولین نظامی و امنیتی از تدابیر خاصی جهت پایان دادن به این معظل بکار ببرند چراکه افرادی که سلاح به دست در دل کو ها در حال تیر اندازی هستند باید بفکر خانواده و فرزندان خود باشند و قطعا آنها از دیدگاه خداوند مسئول میباشند.

هم اکنون کلیه نیروهای نظامی انتظامی و امنیتی تمام منطقه پتک را تحت کنترل قرار داده و بی شک با افراد خاطی برخورد قاطع خواهند داشت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.