تحولات لبنان و فلسطین

سرمربی ساندرلند می‌گوید مشاهده شرایط منچستریونایتد پس از اخراج وی از باشگاه نشان می‌دهد که سقوط یونایتد آنچنان هم تقصیر وی نبوده است.

کنایه بزرگ سرمربی پیشین شیاطین سرخ/ مشخص شد مشکل یونایتد من نبودم!

به گزارش قدس آنلاین، دیوید مویس سرمربی اسکاتلندی سابق منچستریونایتد که با پیشنهاد سر الکس فرگوسن بعد از بازنشستگی وی روی نیمکت نشست در مورد اوضاع ژوزه مورینیو در اولد ترافورد صحبت می‌کند.

به نوشته سایت Goal مویس در این باره گفت: به نوعی این نشان می‌دهد که شاید همه تقصیرها هم بر گردن مویس نبوده است. آیا شرایط سخت فنّ خال و مورینیو نشان از این قضیه دارد؟ خوشحالم که شما این سوال را پرسیدید چون من همیشه فکر می‌کنم به این شکل بوده است. نیمکت یونایتد برای هر کسی‌ که آن را قبول کند سخت است.

وی اضافه کرد: چه مورینیو، چه فنّ خال چه مویس. همیشه کار دشواری خواهد بود. چون شما پا جای احتمالا بهترین مربی‌ تاریخ گذاشتید. یونایتد به ثبات نیاز دارد و باشگاهی است که همیشه به خودش اطمینان داشته است. یونایتد همیشه به مربیان خودش اطمینان داشته است و به آنها وقت داده است. باشگاه بزرگی‌ است.

سرمربی پیشین شیاطین سرخ به نوشته طرفداری در ادامه گفت: من فرصت حضور در آنجا را داشتیم و آن را به کسی‌ دیگر بعد از خودم واگذار کردم. فقط می‌توانم این را بگویم که مربیگری یونایتد شغل فوق العاده‌ای است. ژوزه مربی‌ درجه یکی‌ است. فن خال هم همینطور اما هر کس به منچستریونایتد برود کار سختی دارد. من فکر می‌کنم کمی‌ به زمان نیاز دارد اما فوتبال همین است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.