سرمربی تیم ملی ایتالیا درباره احتمال دعوت ماریو بالوتلی به تیم ملی این کشور و بازی با لیختن اشتاین به صحبت پرداخت.

واکنش سرمربی ایتالیا به دعوت از ماریو بالوتلی

به‌ گزارش قدس آنلاین، تیم‌ ‌ملی ایتالیا باید در انتخابی جام جهانی  برابر لیختن اشتاین به میدان برود. لاجوردی‌ پوشان همچنین هفته‌ آینده باید در دیداری دوستانه به مصاف آلمان بروند.

جامپیرو ونتورا درباره بازگشت بالوتلی ۲۶ ساله به تیم‌ ‌ملی این کشور گفت‌: بالوتلی تا دو ماه قبل، یک فصل و نیم بود که بازی نکرده بود. شما نمی توانید در عرض دو ماه گذشته را تغییر دهید و همه چیز را عوض کنید. او تازه شرایط خوب خودش را پیدا کرده است. او بازیکن خوبی برای نیس محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: هیچ وقت توانایی‌های فنی بالوتلی را زیر سوال نبردم و هیچ وقت هم نشنیدم که کسی تلاش کرده باشد بخواهد توانایی فنی او را زیر سوال ببرد. البته درباره بالوتلی مساله فرق می‌کند و شما باید مسائل دیگر را در نظر بگیرید. باید با او صحبت کنم تا درباره انگیزه او، قصدش برای بازگشت به تیم‌ ‌ملی مطلع شوم. درهای تیم‌ ‌ملی بر روی همه باز است و او هم شانس دارد تا به تیم دعوت شود.

ایتالیا در گروه خود در انتخابی جام جهانی در رده دوم قرار دارد. در صدر جدول این گروه اسپانیا با تفاضل گل بهتر صدرنشین است. ایتالیا باید هفته‌ بعد در حالی برابر لیختن اشتاین بازی کند که حریف هر سه بازی خودش را در این مرحله باخته است.

ونتورا ادامه‌ داد: بازی با لیختن اشتاین از آن دسته بازی‌هایی است که باید در آن به پیروزی برسیم. همه از ما انتظار برد دارند و این کار را برای ما سخت کرده است. آنها برابر اسپانیا با هشت گل شکست خوردند ولی تا ‌دقیقه ۵۵ تنها با یک گل عقب بودند و اسپانیا تا آن ‌دقیقه، سختی زیادی برابر لیختن اشتاین داشت. باید با توجه به تمرکز و توجه بالا برای این دیدار آماده کنیم. به هیچ وجه نباید حریف را دست‌کم بگیریم تا شانس‌مان برای صعود به جام جهانی بیشتر شود.

بالوتلی در پنج دیدار انتخابی جام جهانی توانسته است پنج گل به ثمر برساند. مهاجم متولد شهر پالرمو در جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۳ نیز عملکرد خوبی داشت و گل پیروزی بخش ایتالیا برابر انگلیس در جام جهانی برزیل به ثمر رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.