قدس آنلاین- بجنورد- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۲۸ سارق حرفه ای و کشف ۸۰ فقره سرقت طی سه هفته گذشته در بجنورد خبر داد.

دستگیری ۲۸ سارق حرفه ای با ۸۰ فقره سرقت

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سرهنگ قاسمعلی عبد یوسفخانی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در بجنورد، اکیپی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: مأموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۸ سارق حرفه ای که در زمینه سرقت فعالیت داشتند، شدند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی ها به ۸۰ فقره سرقت اعتراف کردند، بیان داشت: سرقت از منزل، مغازه، اماکن خصوصی، اتومبیل، موتورسیکلت، داخل خودرو، احشام، قطعات خودرو و قاپ زنی از جمله این سرقت ها بود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه تعدادی از اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان تحویل داده شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ یوسفخانی در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات امنیتی منزل، خودرو و محل کسب خود را به تجهیزات امنیتی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.