تعداد ۶۷۰۰ خودروی مرتبط با دامپزشکی موفق به دریافت کد رهگیری شدند.

صدور کد رهگیری دامپزشکی برای ۶۷۰۰ خودرو در خراسان رضوی

بهه گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: در اجرای سیاست های الکترونیکی نمودن فرایندها و نظارت بهینه بر حمل و نقل محموله های مرتبط، این تعداد خودرو حایز شرایط لازم برای دریافت کد رهگیری دامپزشکی شدند.

دکتر مسعود ابراهیمی اعلام داشت: صدور گواهی بهداشتی حمل الکترونیکی از طریق سامانه یکپارچه قرنطینه و کد رهگیری برای خودروهای حامل دام وفراورده های خام دامی ونهاده های خوراک دام، درسطح استان خراسان رضوی از الزامات و ضروریات خودورهای متقاضی فعالیت در امور حمل و نقل انواع دام و طیور و فرآورده های خام دامی است.

وی یادآور شد: داشتن کد رهگیری برای این دسته از خودروها الزامی است و در صورتی که خودروی شاغل در حمل و نقل دام، طیور و کالاهای وابسته، دارای این کد نباشد از فعالیت آن جلوگیری شده و به مراجع قضایی معرفی خواهدشد.

دکتر ابراهیمی، اعطای این کد را در جهت ایجاد نظم و انضباط و نیز نظارت بیشتر بخش دولتی بر هرگونه ورود و خروج دام و فرآورده های خام دامی دانست و یادآور شد؛ با کد یادشده تمامی محموله های مرتبط با دام و طیور و کالاهای وابسته قابل ردیابی بوده و بدین ترتب تخلفات در این عرصه کاهش خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.