انتخابات

قدس آنلاین: مشاور فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان به دلیل ناتوانی در نبرد مستقیم جنگ‌ نیابتی به راه انداخته‌اند.

راه‌اندازی جنگ نیابتی دشمنان به‌دلیل ناتوانی در نبرد مستقیم

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ دوم ستاد داوود کاظمی در پنجاه و نهمین دوره کاروان زیارتی خانواده شهدا، جانبازان‌، ایثارگران نیروی زمینی ارتش با نام دوره «شهدای مدافع حرم» که در محل مهمانسرای ثامن‌الائمه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از وظایف افرادی که در حوزه دفاع مقدس فعالیت دارند برگزاری گرامیداشت شهدا، جانبازان و آزادگان است و برگزاری این مراسمات کوچکترین کاری است که برای این پرچمداران انقلاب اسلامی می‌توان انجام داد.

کاظمی با بیان اینکه به همین میزان نباید بسنده کرد، تصریح کرد: ماندگاری و پایداری واقعه عاشورا، حاصل رنج‌ها و صبوری‌های حضرت زینب (س) و کاروان اسرای کربلا است بنابراین یکی از وظایف خانواده جانبازان و شهیدان هشت سال دفاع مقدس این است که اجازه ندهیم هویت فرهنگی، انقلابی، ملی و دینی ما در دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.

مشاور فرمانده نیروی زمینی ارتش در امور شاهد و ایثارگران با اشاره به اینکه نخستین وظیفه ما این است که اجازه ندهیم شهدا فراموش شوند، گفت: شهید عصاره فرهنگ شهادت است و آنچه دشمن سعی دارد امروز در جنگ نرم بر آن فائق آید این است که شهادت طلبی را از فرهنگ جمهوری اسلامی ایران و اذهان جوانان ما جدا کند.

کاظمی ادامه داد: دشمن در این راه حتی سعی دارد این شبهه را ایجاد کند که نسل هشت سال دفاع مقدس نسلی جدا و تافته جدا بافته بودند که دیگر تکرار نمی‌شود.

مشاور فرمانده نیروی زمینی ارتش در امور شهدا و ایثارگران با تاکید براینکه نخستین قدم عدم فراموشی و بیان حقایق دفاع مقدس است افزود: وظیفه بعدی ما شناخت راه و آرمان شهید است کسانی که در اوج جوانی و تمایل به مظاهر دنیوی دنیا را ترک کردند و باید راه آنان را برای جوانان امروز توضیح دهیم.

وی با اشاره به ضرورت شناخت امام شهیدان و مقام معظم رهبری تصریح کرد: وظیفه سوم ما ادامه راه شهید است. در این راه آنچه ضروری است داشتن بصیرت، تبعیت از ولایت و قانون، همدلی و وحدت که همان آموزه‌های دینی شهدا است و باید آن را ترویج و تبلیغ کنیم.

مشاور فرمانده نیروی زمینی ارتش در امور شهدا و ایثارگران ادامه داد: امروز نبرد، نبرد فرهنگی و نرم است و باید با سلاح متناسب با نبرد به جنگ دشمن برویم بنابراین باید استفاده صحیح از وسایل الکترونیک بیاموزیم چراکه امروز دشمن در کمین جوانان است.

وی افزود: دشمن می‌داند که امروز توان رویارویی مقابل ما را ندارد بنابراین جنگ نیابتی راه انداخته و افراد به ظاهر مسلمان را با عنوان القاعده و داعش به جان براداران دینی مسلمان انداخته‌اند.

کاظمی با بیان اینکه وظیفه بعدی ما جلوگیری از نفوذ فرهنگ غرب است گفت: مقام معظم رهبری 20 سال پیش در مورد شبیخون فرهنگی غرب تذکر و هشدا دادند اما مسئولان جدی نگرفتند و نتایج آن را امروز می‌بینیم بنابراین وظیفه داریم در جنگ نرم دوشادوش مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار انقلاب بایستیم.

مشاور فرمانده نیروی زمینی ارتش در امور شهدا و ایثارگران خاطرنشان کرد: 46 هزار خانواده شهید عضو جامعه بزرگ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند که اگر رزمندگان را نیز در نظر بگیریم 3 میلیون خانواده می‌شود و وظیفه ما خانواده سه میلیونی ایثارگران نیروی زمینی ارتش است که از این گنجینه دفاع و به نسل جدید اهدا کنیم.

همچنین در این برنامه امیر سرتیپ دوم ستاد مجید زارع جانشین ارشد قرارگاه منطقه شمال شرق ارتش اظهار داشت: شهید تنها کسی است که آرزو می‌کند دوباره زنده شود و به دنیای مادی برگردد تا بارها و بارها در راه خدا شهید شود.

وی افزود: امید است از شفاعت همه شهدا بهره‌مند شویم چراکه شهدا به گردن تک تک ما حق بزرگی دارند و مدیون خاک پاک شهدا هستیم که با ایثارگری و رشادت آنان و ایستادگی و صبوری خانواده‌های آنان نهال تنومند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را روز به روز پربارتر و پرشکوه‌تر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.