نامزد شکست‌خوردۀ حزب دموکرات امریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور می‌گوید پس از تحمل شکست به حدی غمگین بوده که قصد داشته از خانه خارج نشود.

به حدی غمگین بودم که نمیخواستم از خانه خارج شوم!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، نامزد شکست‌خوردۀ حزب دموکرات امریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور می‌گوید پس از تحمل شکست به حدی غمگین بوده که قصد داشته از خانه خارج نشود.

کلینتون در اولین سخنرانی خود پس از شکست برابر دونالد ترامپ، رقیب جمهوری‌خواهش در انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا اعتراف کرد که ایراد این سخنرانی برایش آسان نبوده است.

وی در سخنانی احساسی در مورد از دست دادن شانس ریاست‌جمهوری بر امریکا، گفت آرزو می‎‏کرد می‎توانست به مادرش –که دهه‎ها قبل در کودکی رها شده بود- بگوید به خاطر موفقیت دخترش، تمام سختی‎هایی که کشیده به ثمر رسیده است.

دوروتی رودهام، مادر کلینتون که در سال 2011 از دنیا رفت، در کودکی به همراه خواهرش برای زندگی با پدر بزرگ و مادربزرگش با قطار به کالیفرنیا فرستاده شد، اما پس از آزارهایی که در این خانه دید در نوجوانی به شهر شیکاگو، محل تولدش، در ایالت ایلینوی بازگشت و به سختی زندگی خود را شکل داد.

هیلاری کلینتون شامگاه چهارشنبه گفت دوست داشته در آن قطار در کنار مادرش که کودکی بیش نبوده، می‌نشسته و به او می‌گفته: «تو نجات خواهی یافت. خانوادۀ خود را خواهی داشت: سه فرزند. و هرچند که تصور آن سخت است، دختر تو سناتور امریکا خواهد شد، به عنوان وزیر خارجه، ایالات‌متحده را نمایندگی خواهد کرد و بیش از 62 میلیون رأی برای ریاست‌جمهوری امریکا کسب خواهد کرد.»

نامزد شکست‌خوردۀ انتخابات امریکا گفت این‏که بسیاری از پیروزی ترامپ در امریکا احساس یأس و ناامیدی می‎کنند را درک می‎کند، اما دموکرات‎‏‎ها نباید تسلیم شوند.

ناظران سیاسی معتقدند که امریکایی‌‎ها در اعتراض به سیاست‌های حزب دموکرات که طی سال‌های گذشته زمام امور امریکا را برعهده داشته است، ترامپ را به عنوان رئیس‌جمهور جدید انتخاب کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.