رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: هیئت فوتبال و باشگاه شهرداری ماهشهر به علت حاضر نشدن تیم شهرداری مقابل گسترش فولاد تبریز با جریمه محرومیت روبه‌رو می‌شوند.

جریمه سنگین در انتظار هیئت فوتبال و شهرداری ماهشهر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، غلامرضا بهروان درباره عدم حضور تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: ظاهرا مسئولان غیرمرتبط به علت تغییر ورزشگاه اجازه نداده‌اند، شهرداری ماهشهر مقابل گسترش فولاد بازی کند. این در شرایطی است که بازیکنان و مربیان این تیم مایل به برگزاری بازی بودند. این تصمیم غیرفوتبالی بوده و درست نبود. اگر قرار بود بازی نکنند، چرا روز قبل اعلام نکردند؟

وی افزود: روز قرعه‌کشی اعلام کردیم که ورزشگاه ماهشهر شرایط لازم برای برگزاری بازی را ندارد. آنها یکسری تلاش‌هایی انجام دادند، اما الزامات AFC مانند رختکن و چمن را مهیا نکردند. ظرفیت ورزشگاه هم 1500 نفر بیشتر نیست. ما به احترام مردم ماهشهر، بازی را به اهواز و جاهای دور نبردیم و به امیدیه در 30 کیلومتری این شهر منتقل کردیم. چطور وقتی این موضوع اعلام شد، اعلام نکردند که بازی نمی‌کنند؟

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: هیئت فوتبال ماهشهر، مدیرعامل، سرمربی و سرپرست این تیم را به عنوان مرجع می‌شناسیم و صددرصد به کمیته انضباطی گزارش خواهیم کرد. از نظر ما میزبان بازی هیئت فوتبال ماهشهر بوده و به طور حتم با محرومیت‌های سنگینی روبه‌رو خواهند شد. ای کاش به حضور تماشاگران احترام می‌گذاشتند و اجازه می‌دادند بازی برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.