یزد: مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با ارائه گزارشی از وضعیت سرمایه گذاری استان یزد گفت: ۱۰ شرکت خارجی آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در این استان اعلام کردند.

 ۱۰شرکت خارجی آمادگی خود را برای سرمایه گذاری دریزد اعلام کردند

به گزارش قدس آنلاین، علی نمازی در نشست اعضای مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اظهارداشت: کار اعتبار سنجی و تایید صلاحیت آنها انجام شده و این شرکت ها در مرحله ورود ارزیابی فنی و اقتصادی سرمایه گذاری در استان هستند.

وی افزود: شرکت های یادشده اغلب از کشورهای آلمان و چین و سایر کشورها از جمله اتریش، ایتالیا، انگلیس و هند می باشند که تمایل دارند در زمینه انرژی های نو و تجدید پذیر، گردشگری و صنایع پتروشیمی سرمایه گذاری کنند.

نمازی تصریح کرد: نشست های تخصصی به منظور راهنمایی و ارائه مشوق های لازم در زمینه جذب سرمایه گذاری این شرکت ها انجام شده است.

نایب رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از فعالیت خوب نمایندگان تام الاختیار دستگاههای عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری، گزارشی از  روند فعالیت های این مرکز ارائه کرد وگفت: نشست های نمایندگان تام الاختیار دستگاهها روز های دوشنبه و چهارشنبه برگزار می شود و آنها  در این دو روز حضور  فعالی در این مجموعه دارند.

وی با بیان اینکه شیوه نامه این مرکز تدوین و آماده شده افزود: این شیوه نامه در نشست برنامه ریزی و توسعه استان ارائه و مصوب خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.