مشهد- کاروان زائران پیاده متشکل از دو هزار دانشجو از دانشگاه های سراسر کشور همزمان با سالروز رحلت رسول مکرم اسلام(ص) شامگاه دوشنبه به مشهد الرضا(ع) رسید.

کاروان زائران پیاده دانشجو به مشهد الرضا(ع) رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دانشجویان سراسر کشور پس از تجمع در شهرستان نیشابور سفر خود را با پای پیاده از شهر قدمگاه آغاز کردند و پس از طی دو روز طی مسافت شامگاه دوشنبه وارد مشهد مقدس شدند.

مسئول اردوهای رضوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این رابطه اظهار کرد: امسال بیش از پنج هزار دانشجوی متقاضی برای سفر پیاده رضوی داشتیم اما به دلیل شرایط خاص جوی و برخی محدودیت ها امکان حضور همه آنان نبود و تنها حضور ۲ هزار نفر در این سفر میسر شد.

مجید خم پیچی افزود:وی با بیان اینکه امسال برای سومین سال متوالی است که دانشجویان به این سفر معنوی اعزام می شوند، گفت: این دانشجویان از ۲۰ دانشگاه از شمالی ترین تا جنوبی ترین دانشگاه های کشور هستند که پیاده عازم زیارت امام رئوف شده اند.

وی با اشاره به اجرای طرح جامع نهضت رضوی که از ۲ سال قبل آغاز شده بیان کرد: تا کنون افزون بر ۳۰ هزار دانشجو از دانشگاه های مختلف کشور به زیارت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تشرف یافته اند.

وی گفت: طبق برنامه ریزی انجام پذیرفته تا پایان سال آمار دانشجویان اعزامی از دانشگاه های مختلف اعم از علوم پزشکی وغیره به این سفر معنوی به بیش از ۵۰ هزار نفر  خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.