شهرکرد- نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان گفت: همه مشکلات کشور ریشه در استکبار جهانی غرب دارد، اما مدیران و مسئولین اجرائی نیز در این مشکلات مقصر هستند و باید وظایفشان را با تدبیر و با نحو احسنت انجام دهند.

بخشی از مشکلات به نبود تدبیر مدیران برمی گردد

به گزارش قدس آنلاین، اردشیر نوریان دهکردی، بعدازظهر شنبه، با حضور مدیران، مسئولین و مردم مومن شهرستان بن گفت: بیکاری و عدم وجود فرصت های شغلی مختص شهرستان بن نیست و یک مسئله ملی می باشد.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان، افزود: علیرغم تلاش های دولت تدبیر و امید به دلایل ریشه ای از جمله برنامه ها و کوتاهی کردن مسئولین در انجام وظایف خود، نتایج قابل قبولی نداشته ایم.

نوریان دهکردی تصریح کرد: پس از دوران طولانی مذاکرات و جنگ دیپلماتیک بین ایران و غرب تصویب برنامه ای به نام برجام منجر شد اما علیرغم حسن نیت جمهوری اسلامی ایران در تمامی ابعاد هم اجرایی هم تنظیم توافق نامه، خوی برتری طلبی، استکباری و زیاده خواهی آمریکا باعت کندی در این روند شده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در طول سال های بعد از انقلاب همواره مورد هجوم غرب قرار گرفته است، گفت: کشورهای غربی، احکام اسلام را به عنوان احکان ناقص حقوق بشر اعلام کرده و ما را متهم به ساخت صلاح های کشتار جمعی و هسته ای کرده اند.

وی با اشاره به این که همه مشکلات کشور ریشه در استکبار جهانی غرب دارد، تأکید کرد: مدیران و مسئولین اجرائی نیز در این مشکلات مقصر هستند و باید وظایفشان را با تدبیر و با نحو احسنت انجام دهند.

نوریان دهکردی خاطرنشان کرد: مشکلات کشور، مسئله مجزای انفرادی و نقطه ای نیست، مسائل کشور موضوعات به هم پیوسته ریز و درشتی است که رفع آن ها روش های اساسی و پشتیبانی مردم را از دولت می طلبد و اگر سرمایه نباشد هیچ قولی عملی نمی شود.

نماینده شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در پایان شهرستان بن را یکی از ضعیف ترین نقاط استان از نظر معیشت، درآمد، صنعت، کار و تولید برشمرد و تصریح کرد: نباید از ظرفیت های داخلی غافل شویم و باید ساختار سیاسی و نقایص این شهرستان را تکمیل کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.