وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اولین واکنش رسمی به ترور شهید محمد الزواری مهندس تونسی و طراح پهبادهای گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که اسرائیل برای حفظ منافع خود هر کاری که بخواهد انجام می دهد.

لیبرمن در واکنش به ترور شهید الزواری: اسرائیل هر کاری بخواهد می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، آویگدور لیبرمن شب گذشته در کنفرانس اتحادیه وکلای صهیونیستی در تل آویو ضمن اشاره به حادثه ترور شهید الزواری، اذعان کرد که اسرائیل برای حفظ منافع خود هر زمان که بخواهد دست به هر کاری می زند.

لیبرمن افزود: وقتی کسی در تونس کشته می شود، اینگونه فرض کن که حامی صلح و سازش نبوده است و نامزد دریافت جایزه نوبل هم نبوده است.

گفتنی است که عناصر سازمان صهیونیستی موساد روز پنجشنبه گذشته محمد زواری مهندس و دانشمند تونسی را مقابل منزلش در شهر صفاقس در جنوب تونس ترور کرده و به شهادت رساندند.

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز تاکید کرد که شهید مهندس محمد الزواری که به دست عناصر سازمان جاسوسی برون مرزی رژیم صهیونیستی "موساد" در تونس ترور شد، یکی از فرماندهان ناظر بر پروژه پهبادهای قسامی "ابابیل" بود.

گردان های قسام با صدور بیانیه ای شهادت این فرمانده قسامی را به امت های عربی و اسلامی، آزادگان، مبارزان و رزمندگان تبریک و تسلیت گفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.