انتخابات

سازمان عربی حقوق بشر لندن از پلیس انگلیس خواست ژنرال صهیونیستی "العازر ستیرن" را به اتهام ارتکاب جنایات جنگی علیه ملت های فلسطین و لبنان بازداشت کند.

سازمان عربی حقوق بشر لندن خواستار بازداشت یک ژنرال صهیونیستی شد

به گزارش "قدس آنلاین"، این سازمان با صدور بیانیه ای تاکید کرد که پرونده ای را در مورد ستیرن به پلیس انگلیس تحویل داده است که متضمن شهادت ها و گواهی های خانواده های قربانیان تجاوزات ارتش رژیم اشغالگر قدس است که نشان می دهد ستیرن در این تجاوزات نقش مستقیم داشته است.

در این بیانیه می خوانیم که ستیرن از سال ۱۹۷۴ وارد ارتش صهیونیستی شد و فرماندهی یگان های مختلف را برعهده گرفت، او در جنگ سال ۱۹۸۲ لبنان و در کشتار صبرا و شاتیلا دست داشت.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است که این ژنرال اسرائیلی در سرکوب نیروهای انتفاضه دوم دست داشت، او از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۴ رئیس دانشکده جنگی ارتش اسرائیل بود و مدتی نیز رئیس نیروی انسانی ارتش اسرائیل بود، او هم اکنون عضو کنست از حزب "آینده ای وجود دارد" می باشد.

این سازمان حقوقی اعلام کرد که ستیرن هم اکنون در لندن به سر می برد، وی برای شرکت در نشست پارلمان انگلیس وارد لندن شده است.

این نهاد حقوقی دعوت از این ژنرال اسرائیلی را تقبیح و تاکید کرد که چنین افرادی به خاطر به بار آوردن آن همه مصیبت ها برای ملت های فلسطین و لبنان نباید در محافل پارلمانی انگلیس حضور داشته باشند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.