رشتخوار –امام جمعه رشتخوار گفت:انقلاب اسلامی ایران،یک انقلاب بی نظیر است که در دنیا قدرت مضاعف به ظلم ستیزان هدیه کرده است.

 انقلاب اسلامی قدرت مضاعف به ظلم ستیزان  در دنیا هدیه کرده است

به گزارش قدس انلاین حجت ا لاسلام مهدی بهره مند در خطبه های نماز جمعه  در مصلی علی ابن ابی طالب(ع) رشتخوار با تبریک ایام های دهه فجر و سی و هشتمین سالگرد فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی بدون تکیه به غرب و شرق؛ یک انقلاب با شکوه در طول تاریخ تاکتون بوده است.

امام جمعه رشتخوار  گفت:مردم قدر ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن را  بدانند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با شکوه تر شرکت کنند.

وی با ذکر این که حضور مردم در ۲۲ بهمن عزت و افتخار برای جمهوری اسلامی  به بار می آورد گفت:حضور گسترده مردم در راهپمایی ۲۲ بهمن بسیاری از توطئه های داخلی و خارجی را خنثی می کند.

وی همچنین میلاد حضرت زینب کبری وروز پرستار را تبریک گفت و اظهار داشت : پرستاران اسوه بارز صبر و ایثار هستند و بزرگترین افتخار این قشر، نام گذاری روز ولادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار است. 

وی اضافه کرد: مهمترین ویژگی های شخصیتی حضرت زینب (س) صبر و حفظ حیا در مواجهه با مشکلات زندگی بود و پرستاران باید در برخورد با بیماران، این ویژگی را سرمشق خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه با پرداخت اضافه کار و پاداش های مادی هرگز نمی توان زحمت های پرستاران را جبران کرد، اظهار کرد: در برخی مواقع کار پرستار حتی از پزشک نیز دشوارتر و حساس تر است و این امر، توجه و عنایت بیشتر وزارت بهداشت و درمان به پرستاران را می طلبد.

وی هچنین با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در ۳۸ سال گذشته ادامه داد: انقلاب اسلامی سرنوشت کشور را به دست خود مردم داد و به برکت انقلاب امروز شاهد خدمات گسترده ای در دورترین نقاط شهری و روستایی کشور هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دوران خفقان و ظلم رژیم ستمشاهی باید برای نسل جوان امروز بازگو شود افزود: نظام و انقلاب اسلامی کاری کرد که مردم و مسئولان از هم جدا نیستند.

حجت الاسلام بهره مند  گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی قدرت بزرگی در منطقه و جهان است و کسب افتخارهای بزرگی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، دانش هسته ای و امنیت، همه به برکت انقلاب است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.