به گزارش قدس آنلاین، شرکت بریتیش ایرویز روز شنبه در یک پیام توئیتری اعلام کرد مشکل پیش آمده در انگلیس، بخشی از یک مشکل سراسری برای این شرکت است.
هواپیمایی بریتیش ایرویز گفته که این مشکل سراسری ناشی از بروز اختلال در سامانه های رایانه ای این شرکت بوده است.
بریتیش ایرویز بابت آنچه آن «قطع سامانه های فناوری اطلاعات» خوانده، عذرخواهی و اعلام کرده به دنبال حل این مسئله است.
در همین حال این شرکت گفته است شواهدی که حاکی از اینکه این مشکل ناشی از یک حمله سایبری باشد، وجود ندارد.
در همین حال بروز این مشکل سبب تشکیل صفوف طویل در داخل فرودگاه های هیترو و گاتویک و تاخیرهای طولانی برای مسافران شده است.
این مشکل در حالی روی می دهد که با توجه به تعطیل بودن روز دوشنبه در انگلیس، بسیاری از مردم این کشور راهی سفر هستند.
نظر شما