زنجان- رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم‌پایه زنجان و دانشگاه آخن آلمان امضا شد.

دانشگاه علوم‌پایه زنجان و دانشگاه آخن آلمان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش قدس آنلاین، بابک کریمی با اشاره به اینکه بین دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان و انستیتو شیمی آلی دانشگاه آخن آلمان تفاهم‌نامه همکاری امضا شد، افزود: این همکاری در جهت گسترش همکاری‌های بین‌المللی صورت گرفته است و موجب انجام پروژه‌های مشترک بین دو دانشگاه و بالا رفتن ارتباطات علمی و تبادلات استاد و دانشجو بین دو دانشگاه خواهد شد.

  وی با اشاره به اینکه در سفر رسمی هیئت نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به کشور آلمان، ۱۲ نفر از رؤسای دانشگاه‌ها و مرکز تحقیقاتی برتر کشور حضور به هم رسانیدند، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم‌پایه زنجان یکی از اعضای این تیم بود که به دعوت موسسه تبادلات آکادمیک آلمان در افتتاح نخستین دفتر همکاری‌های علمی ایران در کشور آلمان حضور به هم رسانید و در جهت تسهیل این همکاری‌ها پیشگام شد.

  کریمی با بیان اینکه اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان در ارتقای جایگاه دانشگاه نقش موثری دارد، گفت: دانشگاه علوم‌پایه از مهم‌ترین دانشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و این تفاهم‌نامه فرصتی است که دانشگاه در جهت پیشرفت بیشتر علمی حرکت کند.

  رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان، ادامه داد: با امضای این تفاهم‌نامه فرصت‌های آموزشی و پژوهشی بین دو طرف تفاهم‌نامه افزایش می‌یابد. همچنین بستری مناسب برای همکاری‌های علمی دو طرفه مهیا می‌شود تا سطح فعالیت‌های علمی خود را بالا ببرد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.