انتخابات

بردسکن- رئیس شورای اداری شهرستان بردسکن بر پاسخ گویی و تکریم ارباب رجوع توسط مدیران دستگاههای اجرایی تاکید کرد.

مدیران مردم را آقای خود بدانند

به گزارش قدس آنلاین برات علی نیا ظهر شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان که به مناسبت فرارسیدن ۵ مردادماه سالروز اولین اقامه نماز جمعه در محل دفتر امام جمعه برگزار شد گفت: مدیران باید مردم را آقای خود بدانند و در خدمت کردن و تکریم آنها  هیچ گونه کوتاهی نکنند. وی اظهارداشت: متاسفانه برخی از مدیران در دسترس نیستند و  یا تلفن های خود را جواب نمی دهند.

وی گفت:  یک مدیر باید همیشه در دسترس و به محض زنگ زدن تلفنش  پاسخگو باشد چرا که حادثه خبر نمی کند و مدیران باید ۲۴ ساعته به گوش باشند.

فرماندار بردسکن عنوان کرد: برخی از مدیران شبکه دولت خود را باز نمی کنند و در جلسات یا شرکت نمی کنند و یا با تاخیر حضور پیدا می کنند که دراین رابطه نیز آنلاین باشند.

وی با اشاره به بحران خشکسالی ۱۵ ساله در بردسکن و گرمای بیش از حد هوا و افت شدید منابع آبی منطقه گفت:  علی رغم همه این بحران ها اقدامات بسیار خوبی در سطح روستاها صورت گرفته است و  افزایش آمار جمعیت شهرستان بیانگر این است که هیچ مهاجرتی از شهرستان نداشته ایم. 

علی نیا فضای شهرستان را یک فضای  همگرایی دانست و گفت: امروز  توسعه و پیشرفت یک منطقه در سایه همگرایی و وحدت  مسئولان و مردم امکان پذیر است  که خوشبختانه این مهم در بردسکن ساری و جاری است.

نماینده عالی دولت در بردسکن افزود: هرکجا که مسئولان با یکدیگر وحدت و اتحاد داشته اند  کارها با موفقیت انجام شده است  و هرکجا که بوی تفرقه داشته نتیجه ای به دنبال نداشته است.  

وی اظهارداشت: حتی یک تیتر خوب در روزنامه ها و خبرگزاری ها  می تواند در ارتقاء شهرستان کمک کند که حقیقتا خبرنگاران بردسکن دراین حوزه سرآمد واخبار منطقه را بدون هیچ گونه تنشی منعکس می کنند.

وی همچنین از پیشکسوت خبر و قدیمی ترین خبرنگار بردسکن نورمحمد نوری که این روزها  براثر سکته مغزی در بستر بیماری قراردارد تجلیل کرد و گفت:  امروز اگر نام بردسکن در اقصی نقاط کشور پرآوازه شده است مدیون زحمات و خدمات این عزیز و خانواده نوری هستیم که در عرصه خبر فعالیت دارند.

وی با اشاره به فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار از مدیران خواست به منظور تجلیل از زحمات و خدمات خبرنگاران مراسم باشکوهی برگزار شود.

علی نیا با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: امروز درکشور هیچ کار مهم تری از تولید و اشتغال نیست و این بحث یک اصل بسیار جدی باید در حوزه کاری مدیران قرار بگیرد. وی عنوان کرد: امروزدشمنان در برابر قدرت دفاعی ایران عاجز شده اند و اقتصاد و معیشت مردم را  مورد هدف قرار داده اند.

وی اظهارداشت: دیوار بلند بی اعتمادی بین ایران و امریکا همچنان وجود دارد و شعار مرگ برامریکا شعار محوری ملت ایران است. وی گفت: شیطنت امریکا در همه عرصه ها مشهود بوده و است و هدف اصلی آنها براندازی نظام و ضربه زدن به ولایت فقیه است.  فرماندار بردسکن افزود: تنها راه برون رفت مشکلات کشور اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در حوزه تولید و اشتغال است و همه باید دراین حوزه عزم آهنین در جهت اقتصاد پویا و مقاوم داشته باشیم. 

وی  گفت: مدیرانی در حوزه کاری خود موفق تر عمل خواهند کرد که در حوزه تولید و اشتغال گام بردارند. وی برجذب سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: بانک ها در تولید و اشتغال نقش موثری دارند که می طلبد بستر لازم را فراهم کنند که فرار سرمایه از منطقه نداشته باشیم.  وی مجددا برعملیاتی کردن شعار سال به عنوان یک  مطالبه از مدیران تاکید کرد و گفت:  مدیران باید مسئولان استانی خود را قانع کنند و با مطرح کردن وضعیت شهرستان اعتبارات بیشتری را جذب شهرستان کنند.

وی اظهارداشت: امروز نباید مدیران به بهانه اجرای قانون کار مردم را معطلل کنند بلکه باید از قبل قانون در جهت رفع مسایل و مشکلات مردم گام بردارند.

وی از تزریق بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار طی ۴ سال اخیر در حوزه های مختلف به بردسکن خبرداد و گفت:  امروز بردسکن در تمامی حوزه ها سرآمد است. 

وی به فعال کردن معادن اشاره کرد و گفت: امروز متوسط  استان در حوزه معادن ۱۵ درصد است اما در بردسکن این رقم ۲۱ درصد است و تاپایان امسال چندین طرح بزرگ معدنی و تولیدی در شهرستان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از مطالبش به گازرسانی ۱۰۰درصدی روستاهای بخش شهرآباد و آسفالت تمامی راههای روستاهای بخش مرکزی و شهرآباد خبرداد و گفت: در پی افت فشار آب شرب مشترکین در شهر بردسکن در یک طرح ضربتی ۴۸ ساعته پروژه  چاه شماره ۵ شهر بردسکن  وارد مدار شد و مشکل و کمبود آب شرب  شهر بردسکن  مرتفع شد.

علی نیا با گرامی داشت ۵ مردادماه سالروز اولین اقامه نماز جمعه در تهران توسط مرحوم آیت الله سید محمود طالقانی برحضور چشمگیر مدیران در نماز جمعه تاکید کرد و گفت: حقیقتا نماز جمعه بردسکن  نسبت به جمعیت شهرستان از شکوه خاصی برخوردار است و اعضای ستاد نمازجمعه بی نام و نشان در جهت هرچه باشکوه برگزار شدن این فریضه تلاش می کنند. 

فرماندار بردسکن  نماز جمعه را از پایگاههای مستحکم و از شعائر اسلامی دانست و گفت: امروز نماز جمعه با بیش از ۸۰۰ پایگاه در سراسر کشور بزرگترین اجتماع هفتگی است و دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون به دنبال تضعیف این نهاد مقدس بوده اند که دراین راه نیز عده ایی به شهادت رسیده اند.  

علی نیا تریبون نماز جمعه را  بهترین تریبون برای بیان خدمات مسئولان دانست و گفت: مسئولان می توانند در مناسبت های مختلف از طریق تریبون نماز جمعه مطالبات خود را طرح موضوع و خدمات انجام شده را  بیان کنند. وی از هم افزایی و رهنمودهای دلسوزانه حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان  در تمامی حوزه ها تقدیر کرد و گفت: به حمدالله امام جمعه شهرستان  در همه برنامه ها محور وحدت هستند.

امام جمعه بردسکن دراین جلسه با گرامی داشت ۵ مردادماه سالروز اولین اقامه نماز جمعه با بیان کردن فرمایشات مقام معظم رهبری به ویژگی ها و تاثیرگذاری نمازجمعه در تمامی حوزه ها اشاره کرد و گفت:  نمازجمعه عنصر حفظ کننده نظام است و حفظ آن بدون مسئولان امکان ندارد. حجت الاسلام علی اصغر امینی عنوان کرد: نماز جمعه سنگر مقابله با تهاجم فرهنگی همه جانبه با  دشمنان و بدخواهان نظام است .

وی افزود: مردم بر محور شخصیت و افکار رهبری حرکت می کنند  و در واقع  رهبری در دایره هر نظامی  نقطه مرکزی آن است که تبعیت از ولایت فقیه در همه صحنه ها کارساز  و  نجات بخش از بحران ها است.  

امام جمعه بردسکن عنوان کرد: نمازهای جمعه پایگاه وحدت در جامعه اسلامی است. وی با بیان اینکه انتقاد کردن باعث رشد و ترقی در حوزه کاری مدیران می شود گفت: اگر گاهی از دستگاهی انتقاد می شود نباید مدیران با برداشت های غیر منصفانه به آن نگاه کنند بلکه باید از روی دلسوزی در جهت رفع آن اقدام کنند. 

حجت الاسلام امینی اظهارداشت: اگرچه نمازجمعه بردسکن  یکی از نمازهای باشکوه نسبت به شهرهای همجوار است ولی به خاطر سکونت نداشتن برخی از مسئولان  در شهرستان حضور آنها در نماز جمعه کمررنگ و فقط حضورشان در مناسبت ها دیده می شود.

وی از تعامل و همدلی فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان با نهاد امامت جمعه تقدیر کرد و گفت:  با پای کار بودن مدیران ادارات خوشبختانه کمترین گلایه مردمی را به دفتر امام جمعه داریم.

درابتدای این جلسه حجت الاسلام محرم مصوری مسئول ستاد نماز جمعه بردسکن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده ستاد نمازجمعه در طول سال به یکسری  برنامه های محوری  هفته گرامی داشت نماز جمعه دراین شهرستان  اشاره کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.