به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، حسن نوری افزود: از مجموع شرکتهای تعاونی غیرفعال در خراسان شمالی، بیشتر آنان بهصورت مقطعی به فعالیت پرداخته و هدف از تأسیس این شرکتها بهصورت کوتاهمدت و در زمان ۳ تا ۴ سال بوده است که پسازآن، از رده خارجشدهاند.
وی با اشاره به جایگاه برند سازی در تولید و عرضه محصولات خراسان شمالی گفت: محصولات و توانمندیهای گستردهای در خراسان شمالی وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با معرفی کالاهای استان در سطح ملی و فراملی به رشد صادرات و تولیدات محصولات استانی دستیابیم که برند سازی در عرصه معرفی کالاها کمک شایانی به این موضوع خواهد کرد.
وی افزود: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهصورت مستقیم در حوزه برند سازی فعالیت نمیکند و تنها شرایطی برای آموزش شرکتهای تعاونی فعال در خراسان شمالی فراهم میکند تا در خصوص برند سازی کالاها و بازاریابی فعال و جذب مشتری آموزشهای لازم را فراگرفته و به معرفی کالای خود بپردازند.
نظر شما