بجنورد- شهردار بجنورد از پرداخت سه میلیارد تومان از بدهی های شهرداری به شرکت گاز این استان خبر داد.

۳ میلیارد تومان از بدهی های شهرداری به شرکت گاز خراسان شمالی پرداخت شد

به گزارش قدس آنلاین، روح الله براتیان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در اواخر سال گذشته دو جایگاه CNG این نهاد و همچنین یکی از کارخانه های تولید آسفالت تعطیل شده بودند که با پرداخت بخشی از بدهی ها این مشکل مرتفع شد.

وی افزود: علاوه بر آن چهار میلیارد تومان از بدهی پیمانکاران این نهاد نیز در اواخر سال گذشته پرداخت شد بطوریکه پیمانکاران توانستند ۱۲ درصد مبلغ بدهی خود را دریافت کنند.

به گفته براتیان همچنین در اواخر سال گذشته مبلغ ۹ میلیارد تومان از حقوق پرسنل شهرداری نیز پرداخت شده که بخشی از این حقوق مربوط حقوق معوق کارکنان نیز بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از نارضایتی های مردم از شهرداری بجنورد نبود فرآیندهای درونی است، توضیح داد: به عنوان مثال یکی از مشکلات این نهاد نبود دوربین های نقشه برداری به اندازه کافی است که این امر سبب می شود تا تعداد زیادی از افراد در نوبت های طولانی برای عکس برداری باقی بمانند و حتی در گاهی از اوقات اندازه گیری ها به علت وجود این کمبود با متر انجام می شود.

این مقام مسئول با تصریح بر اینکه شهرداری در سال جاری نیز به لحاظ مالی در شرایط خوبی به سر نمی برد، اظهار کرد: استفاده از درآمدهای تملک دارایی یکی از روش هایی است که می توان از طریق آن کسب درآمد کرد.

به گفته وی طرح بازآفرینی شهری از دیگر روش هایی است که می توان از طریق آن کسب درآمد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون رکود سنگینی بر بازار مسکن حاکم است، گفت: این امر سبب شده بر روی کسب درآمدهای شهرداری تاثیرگذار باشد.

به گفته مهدی محمدی ۷۰ درصد از درآمدهای شهرداری پایدار و ۳۰ درصد ناپایدار است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.