به گزارش قدس آنلاین مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با آغاز ایام مبارکارسال محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی به بیش از ۱۰۰۰ مؤسسه فرهنگی جهان دهه کرامت رضوی ارسال محصولات فرهنگی این آستان مقدس از طریق ارسال پستی، به هزارو ۱۰۰ مؤسسه فرهنگی در سراسر جهان آغاز شد. سید محمدجواد هاشمینژاد افزود: محصولات و بستههای تبلیغاتی بهصورت ارسال پستی برای بیش از ۴ هزار مخاطب غیر ایرانی در ۱۲۰ کشور دنیا ارسال می شود.
وی با اشاره به محتوای این بستهها، گفت: این بستههای تبلیغاتی به زبان انگلیسی، اردو، عربی، فرانسه، آذری و فارسی برای مشترکان غیر ایرانی در کشورهای مختلف شامل عطر متبرک، کتاب، ماهنامه "شمس الشموس"، مجله "نسیم الجنان" و فلش کارت مواعظ به زبانهای مختلف است که علاوه بر بزرگسالان ویژه کودکان و نوجوانان نیز در نظر گرفته شده است.
نظر شما