به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر الزام تمامی شرکتهای هواپیمایی و ناوگان حمل و نقل ریلی و اتوبوسرانی به رعایت قیمتهای تعیین شده برای انتقال زائران عتبات عالیات، با عنایت به این که طی هفتههای گذشته بازرسان این سازمان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها در فرآیند پایش و بررسی نحوه عملکرد شرکت های متولی حمل و نقل مسافری مراسم اربعین (هواپیمایی، ریلی و جادهای) با انجام گشتهای مشترک بازرسی با همکاری دستگاههای ذیربط تعدادی از واحدهای متخلف را شناسایی و پس از تشکیل پرونده تخلف به ادارات کل تعزیرات حکومتی معرفی کردهاند.
بنابراین در تداوم اجرای طرح ویژه نظارتی اربعین، هموطنانی که حقوق آنان در زمان تهیه بلیط ( بلیط هواپیما طی بازه زمانی دوم تا دوازدهم، بلیط اتوبوس طی بازه زمانی یکم تا سیزدهم آبان ماه و بلیط قطار طی بازه زمانی بیست و هفت مهر لغایت سیزدهم آبان ماه) تضییع و در معرض گرانفروشی خدمات ارائه شده قرار گرفته اند، کمافی السابق میتوانند از طریق تماس با شماره تلفن 124 و یا مراجعه حضوری و اینترنتی به ستادهای خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استانهای محل اقامت، طرح شکایت کرده تا در اسرع وقت مورد رسیدگی و اقدام واقع شود. بدیهی است در صورت احراز تخلف اضافه دریافتیها مسترد خواهد شد.
ضمناً اهم نرخ های مصوب و تعیین شده برای سهولت در دسترسی به قرار زیر است:
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
نظر شما