مدیرعامل شرکت فرآورده های لبنی رضوی از کسب تقدیرنامه «یک ستاره تعالی» توسط این شرکت خبر داد.

کسب تقدیرنامه «یک ستاره تعالی» توسط شرکت لبنی رضوی

به گزار ش قدس آنلاین، سید مهدی طالبیان بیان کرد: کسب این عنوان نشان دهنده برنامه‌ریزی دقیق و مناسب، و همچنین همکاری و همفکری تمام کارکنان شرکت فرآورده های لبنی رضوی است

وی ادامه داد: این تقدیرنامه بر اساس ارزیابی عملکرد سازمان‌ها و با توجه به میزان استقرار نظام‌های مدیریتی و نگاه سیستمی و جامع به تمام فعالیت‌هایی که بنگاه دارد، به مجموعه‌های برتر که شرایط لازم را احراز کرده باشند، اعطا شده است.

مدیرعامل شرکت فرآورده های لبنی رضوی افزود: در واقع پس از طی مراحل ارزیابی و بررسی موضوعات موردنظر در کمیته علمی و داوری دبیرخانه جشنواره، این شرکت حائز شرایط دریافت تقدیرنامه «یک ستاره تعالی» شناخته شد.

وی با بیان اینکه شرکت فرآورده های لبنی رضوی ماموریت خود را ارمغان سلامتی و شادابی برای تمامی مصرف کنندگان می داند، تصریح کرد: این شرکت تمامی محصولات خود را با استفاده از شیرهای صنعتی تولید شده در دامداری های آستان قدس رضوی تولید و عرضه می کند.

طالبیان ادامه داد: علاوه بر این سیستم های موجود در شرکت، تمام اتوماتیک بوده و با کمترین دخالت انسانی فعالیت می کند.

وی با اشاره به کسب عنوان واحد نمونه اداره نظارت بر مواد غذایی توسط این شرکت در سال ۱۳۹۸ خاطرنشان کرد:

این شرکت در سال ۱۳۹۸ همچنین مسئول فنی نمونه نظارت بر مواد غذایی و عضو باشگاه تولیدکنندگان منتخب استان به واسطه ۵ بار انتخاب شرکت لبنی رضوی به عنوان واحد نمونه را در کارنامه خود دارد.

وی با اشاره به ایجاد شبکه توزیع مویرگی BtoB تصریح کرد: با ایجاد این شبکه، خدمات شرکت به بیش از ۳ هزار سوپرمارکت به صورت روزانه در شهر مشهد ارائه می شود.

مدیرعامل شرکت فرآورده های لبنی رضوی ادامه داد: این مجموعه تلاش کرده تا با افزایش نرخ اشتغالزایی در شبکه توزیع رضوی، از ظرفیت جوانان جویای کار استفاده کند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.