قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برگزاری هرگونه مراسم حضوری اعم از ملی، آئینی، مذهبی، مناسبتی در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد تا پایان دی ماه ممنوع است.

برگزاری مراسم حضوری در مشهد تا پایان دی‌ماه ممنوع است

به گزارش قدس آنلاین، سید محمدکاظم فرهمند اظهار کرد: در جلسه فوق‌العاده روز گذشته معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی با معاونان بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اعلام شد که برگزاری هرگونه مراسم حضوری اعم از ملی، آئینی، مذهبی، مناسبتی و... در تمامی شهرهای قرمز، نارنجی و زرد تا پایان دی‌ماه ممنوع است و در صورت نیاز این زمان تمدید می‌شود.

وی افزود: برگزاری تمام برنامه‌ها باید به‌صورت مجازی باشد و اگر هرگونه مورد حضوری در سه هفته پیش‌رو مشاهده شود طبق قانون با برگزارکنندگان آن برنامه برخورد خواهد شد.

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تمامی برنامه‌ها از نظر ما فاقد مجوز است، زیرا مجوزی برای برگزاری هیچ نوع برنامه‌ای از طرف دانشگاه علوم پزشکی مشهد صادر نشده است، خاطرنشان کرد: برای ما هیچ چیز مهمتر از سلامت مردم نبوده و نیست و با هرکس که  به دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا به عمد یا غیرعمد بی‌توجه  باشد برخورد قاطع خواهد شد.

فرهمند اضافه کرد: در بازه زمانی ذکر شده تنها برگزاری جلسات مجوزدار بلامانع است و تعداد حاضران در این جلسات هم نباید بیشتر از میزان معین‌شده باشد.

به  گزارش وبدا، وی با اشاره به اینکه تا این لحظه تغییری در لغو یا کاهش محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اعمال شده صورت نپذیرفته است، تأکید کرد: محدودیت‌ و ممنوعیت ترددها و مشاغل همچنان برقرار است و تغییری تا این لحظه اعمال نشده و این قانون تا اطلاع ثانوی شامل تمامی شهرها بوده و منوط به رنگ‌ها نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.