تحولات منطقه

هادی اسماعیلی معاون توزیع سازمان سینمایی حوزه هنری عنوان کرد مطابق پیش‌بینی‌ها فیلم سینمایی «دیدن این فیل جرم است» در اکران آنلاین توانست طی سه هفته به فروش حدوداً ۲ میلیارد تومانی دست یابد.

استقبال آنلاین از فیلمی که دیدنش «جرم» است! / ثبت فروش ۲ میلیاردی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قدس آنلاین:  هادی اسماعیلی معاون توزیع سازمان سینمایی حوزه هنری درباره وضعیت فروش فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته پس از اکران این فیلم در سینماهای سراسر کشور و کسب گیشه خوب ۱.۲ میلیارد تومانی، از هفته آخر اسفند برنامه اکران آنلاین این فیلم را در پلتفرم‌های مطرح اینترنتی آغاز کردیم.

وی افزود: همانطور که پیش بینی می‌کردیم به دلیل اشتیاق مخاطبان برای تماشای این فیلم، استقبال از آن در نمایش آنلاین نیز ادامه یافت و توانست طی سه هفته به فروش حدوداً دو میلیارد تومانی دست یابد.   

داریماسماعیلی ادامه داد: این آمار بسیار امیدوارکننده است و در میان فیلم‌های اکران آنلاین شده نمونه موفقی محسوب می‌شود. تمام تلاش ما این است علیرغم محدودیت‌های حاصل از  کرونا در صنعت فیلم و سینما، بتوانیم سرمایه تولید فیلم‌ها را بازگردانیم و چه بسا به سوددهی برسیم. در این مسیر معتقدیم باید از تمامی بسترهای توزیع برای جذب مخاطب استفاده حداکثری کرد.

معاون توزیع سازمان سینمایی حوزه هنری بیان کرد: ما در حوزه هنری با تجمیع این ظرفیت‌ها در عرصه پخش سینمایی آثار، نمایش آنلاین، عرضه در پلتفرم‌های اینترنتی و پخش خانگی و سرانجام نمایش در تلویزیون تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا چرخه معیوب پخش فیلم را در شرایط فعلی به بهترین شکل احیا کنیم.

وی درباره وضعیت ادامه برنامه توزیع «دیدن این فیلم جرم است» گفت: فیلم با فروش خوبی در اکران آنلاین همراه شد و مخاطبان در پلتفرم‌های فیلمیو،  نماوا،  فیلمگردی و عماریار از آن استقبال کردند. قاعده اکران‌های آنلاین سه هفته است و طبیعتاً همین روزها به اتمام می‌رسد و سپس با برنامه‌ریزی صورت گرفته به ترتیب پخش خانگی و نمایش تلویزیونی آن را در دستور کار داریم.

اسماعیلی همچنین در پایان درباره برنامه سازمان سینمایی حوزه هنری برای عرضه سایر آثار سینمایی گفت: وضعیت به گونه‌ای است که نمی‌توان به طور دقیق گفت چه خواهد شد، اما ما برنامه توزیع چندین فیلم سینمایی و انیمیشن را در داریم و در تلاش هستیم با نگاه به مخاطب و اقتضائات هر فیلم، زمانبندی مشخصی برای عرضه آثار مختلف داشته باشیم. در این فضا، تأمین محتوا در بسترهای مختلف را اولویت خود می‌دانیم و همانطور که طی سال گذشته نشان دادیم، اراده حوزه هنری احیای صنعت سینما است.

       

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.