سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی زنان ایران گفت: برای انتخاب نفرات تیم ملی نیازمند برگزاری مسابقات ساحلی هستیم چرا که این رشته ویژگی و شرایط خاص خود را دارد و بازیکنان تیم ملی باید از دل مسابقات انتخاب شوند.

سرمربی کبدی ساحلی زنان: ملی‌پوشان از دل مسابقات انتخاب می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، ماهرخ دانش تصریح کرد: رقابت‌های کبدی ساحلی سختی‌های خاص خود را دارد و بازیکنانی که در این بخش از کبدی فعالیت دارند باید فیزیک، استقامت و سرعت قابل قبولی داشته تا بتوانند در حد تیم ملی باشند. شاید این تصور باشد که بازیکنان کبدی سالنی بتوانند در کبدی ساحلی موفق باشند اما این درست نیست و اگر می‌خواهیم تیم کبدی قدرتمندی داشته باشیم باید حتما نفرات را از دل مسابقات کبدی ساحلی انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: البته بازیکنانی که در کبدی ساحلی کار می‌کنند، در صورت حضور در کبدی سالنی شرایط به مراتب بهتری دارند چرا که نوع تمرینات و ویژگی کبدی ساحلی به گونه‌ای است که هم سرعت و هم توان فنی بازیکنان را بالا می‌برد و بدون شک حضور کبدی‌کاران ساحلی در بخش سالنی با موفقیت همراه خواهد بود.

سرمربی تیم کبدی ساحلی زنان ایران تاکید کرد: مسابقات کبدی ساحلی در ایران فعال بود و از جمله بازیکنان ساحلی ایران بودم، اما با تمام تلاشی که رییس فدراسیون و مسوولان کردند به دلیل شیوع ویروس کرونا این مسابقات فعلا برگزار نمی‌شود و امیدوارم با بهبود شرایط بازهم شاهد برگزاری مسابقات کبدی ساحلی باشیم.

دانش افزود: قرار بود شهریورماه رقابت‌های کبدی ساحلی در چین برگزار شود اما به نظر می‌رسد به دلیل شروع ویروس کرونا این مسابقات هم لغو خواهد شد چرا که خبری نیست و باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد اما همانطور که گفتم لغو این رویداد بسیار محتمل است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.