تحولات منطقه

دبیر علمی نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)، بارگاه نورانی امام رئوف را یک ابر رسانه و دارای تمام ویژگی های یک رسانه مرجع دانست و گفت: این رسانه با چنین ظرفیت بی بدیلی باید گفتمان ساز، جریان ساز و محور فعالیت سایر رسانه ها باشد

حرم مطهر رضوی باید گفتمان ساز فضای رسانه‌ای کشور باشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، اکبر نصرالهی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) که صبح امروز با حضور تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از فعالین حوزه رسانه در سالن همایش‌های تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد، افزود: حرم مطهر رضوی همچون حرم امام حسین (ع) و رویدادهای مهم اربعین و حج، یک رسانه و بلکه ابر رسانه است و تمام ویژگی‌های یک رسانه را دارد.  
وی تصریح کرد: پیام رسان و فرستنده این رسانه امام رضا(ع) است و مخاطبان آن تمام مردم از ادیان و مذاهب مختلف هستند، پیام های این رسانه نیز موضوعات مهم انسانی همچون رافت، کرامت، علم آموزی، گفت و گو، خودسازی و توجه به حقوق بشراست.  
نصرالهی افزود: این رسانه با چنین ظرفیت بی بدیلی باید گفتمان ساز، جریان ساز و محور فعالیت سایر رسانه ها باشد و ما باید بتوانیم با ابزارهای رسانه آن را بسط دهیم، چرا که این موضوع مورد توجه خود حضرت رضا(ع) نیز بوده و ایشان در حدیثی فرموده‌اند که «رحمت خدا بر بنده ای که امر ما را زنده کند و دانش های ما را فراگیرد و به سایرین منتقل کند».
دبیر علمی نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) در ادامه گفت: امروز پرونده این جشنواره بسته شد اما ادامه مسیر بر عهده شیفتگان و دلدادگان به این امام رئوف است و امیدواریم در دوره های آتی، با قدرت بیشتری اهداف مد نظر دنبال شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha