عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تیم اقتصادی دولت سیزدهم از ابتدا غلط چیده شد.

احمد توکلی:  تیم اقتصادی دولت سیزدهم از ابتدا غلط چیده شد

احمد توکلی درباره تیم اقتصادی دولت در گفتگو با قدس آنلاین افزود: رئیس جمهور با علم به اینکه کشور درگیرجنگ اقتصادی است باید در چیدمان تیم اقتصادی توجه بیشتری می کرد.
وی تصریح کرد: چند روز قبل از مراسم تنفیذ به اقای رئیسی عرض کردم که کشور در گیر جنگ اقتصادی است و بیم شکست در این زمینه وجود دارد از این رو برای این جبهه که جزو با اولویت ترین کارهای شما است، باتجربه ترین و کار آموزترین افراد را انتخاب کنید و جوانان را معاونان انها قرار دهید. همچنین افرادی را انتخاب کنید که نگاه سیاست تثبیتی داشته باشند و نسبت به تعدیل موضع داشته باشند و با یکدیگر هماهنگ باشند. 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: از طرفی به اقای رئیسی اعلام کردم از آنجا که شما خودتان فرد اقتصادی نیستید معاون اول را فردی انتخاب نمایید که اقتصاددان باشد و در جامعه علمی اقتصادی شناخته شده باشد و از این توان برخوردار باشد که بتواند بین وزاری تیم اقتصادی دولت هماهنگی ایجاد کند و نسبت به ایجاد برخی اختلاف ها سرعت عمل داشته باشد. 
توکلی ادامه داد: ناهماهنگی محصول نیروهای متفاوت است که فرصت ندارند و یا نمی خواهند با یکدیگر تبادل نظر و هم فکری کنند و وقتی هماهنگی در یک تیم اقتصادی به حداقل برسد اجرای تصمیم های بزرگ توسط این تیم با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد
.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.