معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش گفت: معلمان با ۹ شاخص و معیار در رتبه های پنج گانه رتبه بندی قرار می گیرند و امیدواریم این امر تا پایان سالجاری، رتبه بندی نهایی و اجرایی شود.

امیدواریم تا قبل سالجاری رتبه بندی معلمان به تصویب نهایی برسد

به گزارش قدس آنلاین، قاسم احمدی لاشکی چهارشنبه شب در حاشیه دیدار های مردمی استان هرمزگان افزود: مجلس در ۲۴ آذرماه ۱۴۰۰، مصوبه رتبه بندی را نهایی کرد و برای تصویب به شورای نگهبان ارسال کرد.
وی بیان داشت: شورای نگهبان نیز به دلیل ابهاماتی از جمله در بندهای ۵ و ۶ مصوبه رتبه بندی معلمان، خواستار فرصت بیشتری برای بررسی شدکه منتظر هستیم آخرین وضعیت را از این شورا دریافت کنیم.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه شورای نگهبان نیز باید در بازه زمانی مشخص اعلام نتیجه کند، اظهارداشت: امید است تا پایان سال جاری مصوبه رتبه بندی به اجرا درآید.
به گفته احمدی لاشکی، وزارت آموزش و پرورش به استناد ماده ۷، آیین نامه اجرایی رتبه بندی را تنظیم و در حال نگارش است.
وی بیان داشت: پس از نهایی شدن مصوبه رتبه بندی معلمان، آمادگی کامل برای ادامه روند اجرای رتبه بندی از جمله هیات ممیزی ها که باید برای ورود ۷۵۰ منطقه آموزش و پرورش کشور تعیین شود، داریم و در کوتاه ترین زمان این مصوبه قابلیت اجرایی پیدا  می کند.
احمدی لاشکی ادامه داد: معلمان با ۹ شاخص و معیار در رتبه های پنج‌گانه قرار خواهند گرفت و  این شاخص ها در تبادل نظر با نخبگان آموزش و پرورش و شناسایی معیار و شاخص های جدیدی، قابل تجدید نظر و بروز رسانی هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.